אוכל וקפה טוב באלכסנדרפלאץ ברלין


לפני כמה שנים כתבתי פוסט די נרחב על שופינג בברלין ואתרים שכדאי לראות. 
החלטתי לעשות פוסט המשך, הרחבה, לאור העובדה שביקרתי בעיר המיוחדת הזו בפעם השלישית :)
בביקור הראשון שלי לא הבנתי מה אנשים מוצאים בעיר הזו. 
עתירת מלחמה, ואפור קודר של קור (נו טוב, לא יצא לי לבקר בה בחודשי הקיץ...) אבל, אני חייבת לציין, אחרי 3 ביקורים בעיר, היא מיוחדת למדי. 

כשאני טסה לחו״ל אני רוצה להתנתק. אני רוצה חופשה, מפנקת,אוכל טוב,טבע, תרבות אחרת, שופינג. 

חוץ מהאוכל והבירה המופלאים, היא מציעה גם הרבה אתרים היסטוריים מרתקים, ומוזיאונים ש..אלי פחות מדברים. 
יש משהוא מאוד מגניב בביקור באתרים ההיסטוריים בברלין. 
ברלין מיוחדת, החלוקה הזו, בין הצד המערבי לצד המזרחי. הופך אותה לשונה בנוף מכל עיר אירופאית אחרת. 

״שיעור בהיסטוריה״,בצורה הכי מגניבה שיכולה להיות. 

אז אתה קם בבוקר, שותה קפה טוב, מתחיל לטייל, נכנס למבשלת בירה טובה,ממשיך לעוד כמה אתרים, מקנח בארוחה מפנקת(אם יש לך מזל, אז אתה נופל על מסעדה בווארית מדליקה), ולאלה שרוצים - יש גם שפע מועדונים, (שלי עד היום לא יצא לבקר בהם). אני חושבת שעצם העובדה שביקרתי בעיר הזו כבר 3 פעמים ועדיין יש תיאבון לדברים שעדיין לא ראיתי או חוויתי, מדבר בעד עצמו על כמה שהיא מיוחדת. 

מידע חשוב: הכריסמס בברלין מגניב,אבל מתחיל ב25.11 - חודש לפני החג! אני ביקרתי בברלין בין ה20-24.11 
וזה נורא מבאס- ראיתי שהם התחילו להקים את כל הביתנים, והמתקנים. ו..כלום לא היה פתוח!

Brauhaus Am Alex - אתר

מבשלת בירה מדליקה עם אוכל טעים גם למסורתיים שלא אוכלים בשר בחו״ל.
הבירות סופר טעימות,אנחנו לקחנו את הטעימות של כל סוגי הבירות, קצת מכל סוג, ועוד בירה שהמלצר קרה לה ladies bear שלמען האמת הייתה טעימה ולא פחות משכרת :)

לגבי האוכל, אני מאוד אוהבת מנה בווארית שקשה לי לבטא,שפאצל(או משהוא בסגנון) , שזה איטריות פסטה עבות , מפוצצות בכמה סוגי גבינות, עם בצל מטוגן מעל (בתמונה..)

המסעדה/מבשלה ממוקמת באלכסנדרפלאץ, ממש ליד מלון פארק אין הנהדר . (אם נוסעים לברלין, וחשוב בעיר המיקום ונקיון - זה המלון!)

העלויות לא יקרות,בהחלט לא בורגר קינג,אבל גם לא יותר מדי יקר..




הופבראו מינכן - בברלין!!!


עוד מסעדה שממוקמת מרחק הליכה מהמלון, ואחת הטובות ביותר באירופה,לדעתי!
ביקרנו בהופבראו בפעם הראשונה במינכן, חוויה ללא ספק, אבל ההופבראו בברלין,הרבה יותר מוצלח.
המסעדה חוויתית מאוד ובווארית, רחבת מימדים עם שולחנות עץ ארוכים- קחו בחשבון, שיצא לכם לשבת עם אנשים שאתם כלל לא מכירים, לא צריך לדבר איתם , אבל זה חלק מהחוויה, אז חבל לפספס.
במסעדה יש להקה ששרה והמון אנשים שרוקדים יחד איתה, יש מספר שירים מסורתיים שחוזרים על עצמם ,וגם שירים באנגלית , מיינסטרים טוב ושמח.. I’m so existed,and i just can’t hide it...
האוכל מצויין,הבירה מושלמת,והמחירים זולים!

ועכשיו הגיע הזמן לדבר על גולת הכותרת של הפוסט..
במהלך הרבה ביקורים באירופה, התקשתי למצוא קפה טוב. (במיוחד ביוון אם נאמר את האמת).. אבל קפה טוב באמת, שהקפאין מוגש, ואין טעם לוואי מזעזע..
בשבילי קפה זה הרבה מעבר לטעם, זה הדרך היחידה להתחיל את הבוקר. עם השנים זה נעשה יותר ויותר משמעותי, ה״טקס״ בוקר הזה קיבל משמעות ולמרבה הצער, באירופה כמו באירופה, לפעמים נופלים על קפה לא מוצלח כלל, וזה מבאס.

אז מצאנו 2 בתי קפה מאוד מוצלחים. למי שחשוב לו קפה באמת.
בשד

Gregorys coffee berlin


קפה גרגורי (אתר)  בעל מס׳ סניפים בברלין. אנחנו ישבנו בסניף של אלכנסדרפלאץ, קפה של בוקר לפני שמתחילים לטייל... :)
המחירים די סטנדרטים ואם אני לא טועה אפילו זולים יותר מסטארבקס,  והתמורה ראויה ומוצלחת ביותר. קפה לא רע, בשילוב של א.בוקר קלילה (בייגל, או כריך). מדובר באוכל מפנק,טעים וטרי. לא משהוא פשוט מדי..


קפה קסטלו לCastellO 


הפעם התקשתי למצוא אתר או נ.צ ב google maps אז תצטרכו להסתפק במלל פשוט: באיזור האלכסנדרפלאץ יש את מגדל הטלוויזיה והופיאנו (מסעדה איטלקית בסוג של שירות עצמי), הקסטלו ממוקם באותו הרדיוס, אם אני לא טועה,אז ליד הופיאנו.
הפעם יש תמונה של הקפה המפנק, עם הגלידה שמגיעה איתו בצד..


רצינו א.בוקר אמיתית,מעבר לכריך, אז התפנקנו על ביצים,פנקקים ,ועוד. מאוד טעים,מאוד מוצלח,אבל עלה בהתאם.. טוב נו, לקחנו עוד כוס קפה מרוב שהקפה היה טעים.
מומלץ בחום.

אז זהו, זה הכל, 4 מקומות, שאני חושבת שלא כדאי לפספס בעיר המדליקה הזו

בעודי סוגרת את הפוסט הזה,אני יושבת וחושבת, מה תזמן לי העיר המגניבה הזו בביקור הבא.. stay tuned :) 

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה