שווה את ההייפ?! השייפ טייפ של טארט!





עמידות זה שם המשחק.
בכל פעם שאני קונה איפור חדש, אחד הדברים שהכי חשובים לי- שיהיה עמיד. וכמה שיותר עמיד...

לא חושבת שהיה קונסילר כל כך מהולל כמו הקונסילר הזה.
הבלוגריות נשבעות בו, וכל מכורי האיפור למיניהם מתחלקים ל 2 קבוצות: אלו שרוצים לקנות אותו, ואלו שמשתמשים בו ומכורים אליו.
עדיין לא נתקלתי בדעה שלילית על המוצר הזה ,ועל אף שאני לא משתמשת גדולה בקונסילר, הייתי חייבת, אבל חייבת להבין על מה כל העניין?!
מרגע שראיתי שבאתר של טארט היה משלוח חינם ניצלתי את המאורע כדי להזמין את הקונסילר הזה, ולנסות אותו אחת ולתמיד!!!

ו.... אכן כן.
אחד הדברים שמהדרים לי את תיק האיפור ואני מתגאה בהם מאוד.
הדבר הקטן הזה , הוא מולטי טאסקר רציני.
אני משתמשת בו בעיקר ביום יום כפריימר לצלליות, והוא מנצח וכמעט עומד יחד עם הפריימר של אורבן דקיי שנמצא  אצלי במקום הראשון - הוא בא כל כך בטוב אחרי שהפריימר כמעט נגמר לי ואף קונסילר אחר לא עושה את העבודה...

הכיסוי שלו גבוה - הוא מכסה הכל.
אני אישית מאוד אקנתית, אני לא יכולה להגיד שהוא לא מחמיר את האקנה- הוא עדיין קונסילר. די סותם נקבוביות ובשל כך, כן.. הוא מחצ'קן, אבל בימים שאני חייבת כיסוי גבוה - הוא מהדר לי כל איזור בפנים שאני רוצה בו כיסוי יותר גבוה (ומעליו כמובן כדי לאחד את גוון העור- מניחה מייקאפ)

כן, הוא טוב גם לכהויות, על אף שאני לא סובלת כל כך מכהויות בעיניים ככה ש... בנושא הזה, אני לא אינדיקציה טובה :)

אני חושבת שמה שהכי מוצלח בו זה העובדה שהוא מצליח לכסות מבלי להפגין "נוכחות" כבדה מדי על העור.
הכוונה היא, שהוא מוטמע יפה עם העור ולא מציג מראה "קמחי", שזה משהוא שמאוד חשוב לי.

העמידות שלו - גבוהה מאוד! כ-12 שעות. ללא ספק ,סוס מנצח.



יחד איתו הזמנתי גם את הסומק המפורסם ביותר של טארט בגוון Exposed, מלפני כ- שנה וחצי הזמנתי בפעם הראשונה מטארט רבעיית סמקים מוקטנת ואני מאוד מרוצה מהפורמולה והאיכות, ולכן החלטתי להשקיע ולהזמין אחד מוגדל.
מבין כל הסמקים שברשותי אלו של טארט הכי עמידים עלי , ואני חייבת להודות שגם זה לא אכזב. הוא לא פיגמנטי, וזה אני חושבת תכונה טובה בסומק, אני מניחה אותו עם מברשת יחסית צפופה ואף פעם לא מתקבל מראה "מצחיק" כשכל כתם כתום/ורוד על העור. יחד עם זאת, הוא עדיין מאוד עמיד, והגוון בהחלט מיוחד.

אני מאוד מרוצה מההזמנה הצנועה שלי מטארט,
ומשתמשת במוצרים ביום יום.

כרגיל,פה לכל שאלה :)
עדן. 

עוד קצת טיפים

6 תגובות:

  1. מחיר? אתרים להזמין?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אסתי תודה רבה שהארת לתשומת ליבי שהחסרתי פרטים ! מחירו כ120₪ ,ו ניתן להשיג באתר של ספורה ,באתר של טארט (משם אני הזמנתי-היה משלוח חינם) או לצוד בגלמבוט לפעמים.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  2. מהממת! איזה פוסט כיפי.
    לא שמעתי בכלל על המוצר, אבל סיקרנת אותי בטירוף ואני רצה לרכוש

    השבמחק