מייקאפ שמצטלם יפה WetNWild photo focus

היי לכן!
הפעם אני רוצה לספר לכן על מייקאפ שאני ממש אוהבת, ולשם שינוי לא מחצ'קן..
באחד הפוסטים הראשונים שלי כתבתי פוסט מקיף ואינפורמטיבי על בחירת מייקאפ, ומייקאפים עמידים
הפעם אני רוצה לדבר על משהוא שלא הזכרתי בפוסט הזה.
לפעמים יש מייקאפים שלא מצטלמים יפה - וכשאני אומרת לא מצטלמים יפה, אני מתכוונת למחזירים לבן בתמונות, ואז הפנים שלנו יוצאות לבנות וחיוורות. מי לא מכירה את התופעה...

אז עשיתי מחקר מקיף על העניין, בדקתי כל אחת מהעובדות הידועות (למשל- שSPF גורם לזה) וגיליתי שזה לא בדיוק נכון..
זה כנראה עניין של פורמולה,ועור פנים.
וככה בעצם מצאתי את המייקאפ המושלם, שלא מחזיר לובן - מצטלם ממש יפה .והוא כל כך זול, שהזמנתי אחד נוסף בצבע כהה- כדי לבצע הצללות רטובות מתחת ליבשות וזה פשוט נהדר!

Wet N Wild Photo focus foundation 



אז עכשיו כשכיסינו את היתרון הראשון שלו - והמובהק - לא מחזיר לובן בתמונות, אפשר לעסוק בפורמולה עצמה . 
המייקאפ של ווט אנד ווילד בעל מרקם מיימי, עם כיסוי שאפשר לבנות לכיסוי מלא ויחד עם זאת  - לא נראה מוגזם-"קמחי". 
הוא מגיע במגוון צבעים ועולה כ-5 דולר. אני קניתי את שלי בביוטי ג'וינט (קישור לרכישה), באתר המקורי. המשלוח באתר זה, בהנחה שאתם לא מגיעים ל50$ הוא יקיר ולכן כדאי לספר שיש להם גם חנות באיביי. 




האפליקטור מאפשר הנחה מדוייקת של המייקאפ באיזורים בפנים לפי הצורך שלכם ולאחר מכם יש לטשטש עם ספוגית או עם מברשת. 

יש לציין שניסיתי גם עם הביוטי בלנדר וגם עם המברשות איפור שלי והמייקאפ הזה נמרח נהדר. 


לסיכום, אני ממליצה בחום על המוצר וחושבת שהוא מעולה גם לשימוש יום יומי וגם לאירועים. 

עדן

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה