ביקורת וטיפים לשימוש בפודרה שקופה בתפזורת של לורה מרסייה | Review and tips for laura marcier translucent powder




התמונה מתוך גוגל


מחיר הפודרה באתר ספורה הוא כ- 40$, מחיר לא זול אבל מעצם היותה בתפזורת היא מספיקה להמון זמן. 

תחילה ארצה לתת מספר טיפים כללים לשימוש בפודרה - 

  • קיבוע שפתונים - הניחו את הפודרה באמצעות האצבעות מעל כל שפתון שאתן מניחות , ומעבר למראה מאט היתרונות הנוספים הינם Kiss-proof, כלומר - לא עוברות על ספלים או בנשיקה, ומשך זמן ארוך יותר על השפתיים. 
  • קיבוע מייקאפ וקונסילר - הנחת פודרה מעל קונסילר מונעת מצב בו הוא מקבל מראה קמחי ונכנס לקמטים - מייקאפ קל כגון BB הפודרה מקבעת ומאריכה את העמידות באפן משמעותי ועבור מייקאפ כבד יותר היא מונעת מראה קמחי שנוצר בדרך כלל עם הזמן. 
  • טשטוש צלליות  וקיבוע קונסילר ופריימר לעיניים- פודרה שקופה או פודרה בצבע גוף או דומה מאפשרת טשטוש קל יותר של צלליות על העפעף - לא משנה איזה גוון הנחתן קודם לכן עבודה עם פודרה בצבע העור שלכן או שקופה יוצרת את ההבדל בין קווים קשיחים שנראים לפעמים מצחיק לבין מראה מעושן ,עדין או דרמטי. נסו את זה :) 

כמה מילים על הפודרה של לורה מרסייה - 
לפני כן השתמשתי בפודרה השקופה של אסנס , ויש לי בארסנל מגוון רב מאוד של פודרות הן דחוסות, בתפזורת, שקופות, או בעלות גוון - וטרם נתקלתי בפודרה איכותית כמו זו. 

מבחינת עמידות האיפור - סוג העור שלי הוא שומני / מעורב (יבש באיזורים מסויימים, שומני באיזורים אחרים). היא פשוט "מדביקה" את האיפור לפרצוף ובצורה יפה - הגימור המתקבל מאוד מדוייק ועדין אבל כן- מאט. 
היתרון הגדול שלה הוא שלא משנה אם אני משתמשת במייקאפ או קונסילר פשוט - המראה כאילו שמתי מוצרים מאוד איכותיים עם פורמולה מורכבת וייחודית. 
יש לביוטיקר שפתונים פיגמנטיים ויפים ב4.5 ש"ח שאני לא נוטה לשים בשל עמידות לקויה והם לעיתים נמרחים - אני רוצה פה לתת המלצה חזקה מאוד - השילוב של הפודרה השקופה של לורה מרסייה יחד עם השפתונים של ביוטיקר - ממכר. לאחר מריחת השפתון מניחים באמצעות האצבעות את הפודרה על השפתיים ומטשטשים עם מטלית יבשה נקייה את השאריות.  רכשתי כבר 3 שפתונים נוספים. ניוד,כהה, בהיר, נועז, פשוט -  המראה מאט, קיבוע ועמידות של הליפסטיק על השפתים באמצעות הפודרה הספציפית הזו - ולא אחרות כמו אסנס שניסיתי בעבר- פשוט מרשימה. 

טיפ נוסף- 
היא לא מגיעה עם פאף ולהנחה ע"ג הפנים ומתחת לעיניים וגם ל"בייקינג" אני מאוד ממליצה על ספוגית הביוטי של ביוטיקר או טוב מכך - הביוטי בלנדר המפורסמת שאני לא יכולה בלעדיה. 
זה בעצם כל ההבדל בין מראה שלפעמים מתקבל עם פודרה - "קמחי" לבין גימור יפה וטבעי. כן. הביוטי בלנדר :) 


החסרון היחידי של הפודרה הזו היא האריזה שלה - היא פודרה שקופה בתפזורת ולכן היא לא נוחה לנסיעות וכן, מלכלכת את שידת האיפור. 
אבל בתהחשב ביתרונות שלה - לדעתי היא שווה את זה.  


בכדי להשיג את הפודרה יש להעזר בחברת שילוח או במידה ואתן טסות לחו"ל לבדוק האם הפודרה נמכרת במדינה אליה אתן טסות.  כמו כן, היא נמכרת בסטרוברי נט, שם לא נדרשת חברת שילוח :) 


יש לזכור כי לכל אחד יש סוג עור שונה והמוצרים משפיעים בצורה שונה על כל אחת ועל כן לקחת את הביקורת שלי בערבון מוגבל . 

תודה שקראתן, 
פה בשבילכן לכל שאלה ,
ביוטי מאניה. 

עוד קצת טיפים

6 תגובות:

  1. טוב שכנעת אותי, אני קונה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את הולכת להנות ממנה מאוד, לדעתי. אני ממש נהנית! אם יש לך שאלות דברי איתי בכיף

      מחק
  2. יש אותה גם בstrawberry משלוח חינם :)

    השבמחק
  3. היא מתאימה לעור בוגר?

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי היא תתאים פחות לעור בוגר מכיוון שעור בוגר הוא בד"כ יבש, עלולה להראות מעט קמחית( Cakey) לעור בוגר לדעתי יתאים יותר הRCMA, שאמנם קשה להשיגה אבל הבנתי שהיא מאוד איכותית (והיא בוויש ליסט שלי, לבדוק בשבילכן)

      מחק