איפור עמיד לקיץ חם במיוחד





היי לכולם! מה שלומכם?
אני בלוגרית,ואני אוהבת את זה מאוד! האטרקציה שלי היא לנסות דברים חדשים ולחזור אליכם עם תובנות.
מפה לשם, הנסיונות המגוונים הניבו מספר מוצרים ששינו את שגרת האיפור שלי מקצה לקצה.
מי שכבר קרא פה יודע שעמידות ואני, זו מערכת יחסים בעייתית.. וגם כשאני מוצאת מוצר עמיד, העור שלי לא מגיב יפה.
כל ההמלצות שתקראו עליהן מייד הינן של מוצרים שהרשימו אותי ,מאוד. ושהעור הרגיש שלי הגיב אליהן בצורה יפה.

לפני שנתחיל,
ישנה נקודה חשובה שחשוב שנדבר עליה. סוג העור. לי יש עור שמן/מעורב, ולכן המוצרים שיתאימו לי לא בהכרח יתאימו למישהוא עם עור רגיל ולפעמים אפילו עם עור שמן- עמידות ובכלל תפקוד כללי של מוצרי איפור וטיפוח משתנה מאחד לאחד, וצריך לקחת את זה בחשבון וכמובן, להתאים את המוצר לסוג העור שלך.






קרם הלחות של Health&Beauty - נטול שומן ופרבנים 




בהמשך הפוסט אתם תוכלו להתרשם מדעתי עליו כפריימר (ספויילר: הוא פשוט נהדר!) אך יחד עם זאת חשוב לציין יתרון נוסף שלו. אני לא קוסמטיקאית,אבל מההתרשמות שלי הוא מסייע לאיזון השומנים בעור הפנים.ההשלכות של זה הם בראש ובראשונה - המייקאפ שבא מעליו לא מחצ'קן או מחמיר אקנה קיים, ובנוסף, עוזר לטפל בנקבוביות - הן קטנות יותר, לא בהבדל משמעותי אבל עדיין ניכר הבדל.

בורז'ואה הלתי'מיקס בגוון 51 



את המייקאפ הזה קיבלתי מחברה ששיבחה אותו מאוד. אכן אהבתי את הגימור הטבעי שהוא נותן ועשה רושם שהוא האולטימטיבי ליום יום, אבל העור הרגיש שלי הגיב אליו בצורה לא טובה - והוא הצטרף לרשימת המייקאפים המחצ'קנים שלי. עד שגיליתי את קרם הלחות של Health&Beauty שרכשתי ברשת סקארה. אני בספק אם זה הטייטל הנכון למוצר הנפלא הזה.
מעבר לכך שהוא משלש את משך העמידות של כל מייקאפ/ברונזר/סומק/קונטור על הפנים שלי, הגימור המתקבל פשוט Flawless, מקטין את נראות הנקבוביות אפילו יותר מה PoreFessional של בנפיט, ומה שהכי הרשים אותי - מסייע למייקאפ והפודרה "להחליק" מעל אקנה קיים וגם אחרי שעות רבות בקיץ הלחותי שלנו זה נראה משמעותית טוב יותר מאשר בלעדיו. (זוכרים שאמרתי מאריך עמידות,נכון? אז הכיסוי לאקנה פשוט נמשך.. ונמשך.. ונמשך :) )




הBB של מישה


זהו מייקאפ קוריאני ,שהמליצה עליו חברה, וגם כאן.. ההמלצה פגעה "בול". 
יש לי ספולקציה שעדיין לא הצלחתי לאשש, שהמייקאפ הזה עוזר לייבש ולהעלים אקנה קיים. כן, That good. מעבר לכך ,הוא משמש לי למייקאפ יום-וימי, יש בו הגנה מהשמש (SPF) בגובה 42, שזה לא מעט ומעולה למזג האוויר הישראלי, המראה המתקבל טבעי ויפה, לא "קמחי" מדי, ולא קל מדי. עמידותו לא גבוהה אפילו עם ה"פריימר" של Health&Beauty , אך זה לא מפריע לי מכיוון שיש לי פודרה בתיק להשלים כיסוי במהלך היום בעת הצורך. ולטעמי, זה המייקאפ היום יומי האולטימטיבי. את המייקאפ ניתן לרכוש באיביי וכן, כבר הזמנתי גיבוי מאיביי.  ואם אתן תוהות איזה גוון להזמין, הגוון שברשותי הוא 21 והוא משמעותית בהיר לי אבל יחד עם ברונזר הוא נראה מצויין. על אף שהמייקאפ בתת גוון ורוד ואני בתת גוון צהוב כאשר הוא מוטמע בעור, כ-2 דק' לאחר הנחה, הוא "תופס" את תת הגוון שלי ונראה טוב. בדאבל וור המפורסם של אסתי לאודר אני בגוון 1W1, וכדי לדעת מה הגוון שלכן ביחס אלי אתן יכולות לגשת לחנויות ולהסוויץ' את הדאבל וור וכך לדעת אם לרכוש גוון בהיר יותר ממני (כן,בטח.. ) או כהה. 

הפודרה של לורה מרסייה - בגוון שקוף 



לא ארחיב בכתיבה אלא אשאיר קישור לפוסט שבתוכו ישנה ביקורת וטיפים לשימוש- תתפלאו לגלות כמה שהיא ורסיטלית. בכדי לעבור לפוסט לחצו כאן


הקונסילר של לנקום


הגוון שלו משגע, והעמידות שלו גבוהה הרבה יותר מהקונסילרים רבים אחרים שניסיתי-  maybelline age rewind, maybelline fitme,  essence, lagirl, flormar.  הוא עלה לי לא מעט- בסביבות 200 ש"ח. אבל הוא פשוט לא זז, לא מקריס (לא נכנס לקימטוטים), והכיסוי מרשים. החסרון היחידי שלו הוא שצריך לעבוד איתו ממש ממש מהר. מכיוון שמרגע שהוא התקבע, וזה מהיר, לא ניתן לטשטש אותו וגם אם תנסו, זה נראה רע. 
אני אוהבת לעבוד איתו יחד עם הספוגית של ביוטיקר שדומה לביוטי בלנדר. 


הקונטור של מייקאפ גיק 

הגוונים שברשותי הם Break Up ו Love Triangle. האחד קר והאחד חם. 
אם נשים לרגע בצד את השמות המדליקים שהיא בחרה לפאנים האלו, ונתייחס לפורמולה עצמה - נגלה פורמולה פיגמנטית ביותר, מטשטשת בקלות ועמידה לא משנה הבסיס שמתחתיה. 
מרגע שרכשתי אותם אני לא משתמשת בשום דבר אחר.. 
הגוונים לטעמי כהים מדי לעור בהיר על אף שמיועדים לפורצלן - אבל לאחר טשטוש הם נראים מעולה. אני מטשטשת באמצעות החיקוי מעלי לנארס איטה [קישור בפוסט מברשות מומלצות מעלי אקספרס] והדואו פייברית של ביוטיקר [מספר C313] . 



הסמקים של פופה 


פיגמנטים , עמידים ומטשטשים בקלות. מחזיקים על הלחיים שלי יותר מהאמזוניאן קליי של טארט. 


פריימר לעיניים של אורבן דקיי 



הסבר קצר - פריימר לעיניים מאריך את עמידות הצלליות, מדגיש את הצבעים ומונע מצלליות להכנס לשקע העין וליצור מראה לא מחמיא. בבית הספר המקצועיים לאיפור מלמדים להשתמש בקונסילר כפריימר אך יחד עם זאת, השימוש בפריימר טוב יותר. 

מכיוון שיש לי עור שמן, הפריימר של אורבן דקיי מתאים לי בכל השנה , אך יחד עם זאת הדעות עליו ברשת חלוקות. יש כאלו שהוא מייבש את העפעף וגורם לצלליות להראות לא מחמיא, ויש כאלו שמאוד מרוצות ממנו כמוני. כך או אחרת ,בקיץ הישראלי לדעתי זה מוצר חובה. 

קולורטאטו של מייבלין 


כבר דיברתי לא מעט על הקולור טאטו בבלוג שלי בעבר, אבל אני חושבת שגוון 65 דורש התייחסות מיוחדת.
הגוון פיצ'י-ורוד, מאוד אלגנטי ועדין, ובימים שבהם אין לי זמן אני מניחה אותו לבד על גבי העפעף , וזה נראה נפלא. העמידות מרשימה- אכן לא זז מהעפעף שעות רבות, ויחד עם צלליות אבקה הוא נראה אפילו טוב יותר. 



צללית של פופה - Pupa Vamp




אני מאוד אוהבת להניח צלליות שימריות ולבנות במיוחד על גבי שקע העין הפנימי. זאת מפני שיש לי עפעף נפול ובאמצעות הצללית השימרית אני "מגדילה" את העפעף ובכך מחמיאה מאוד לצורת העיניים שלי.
לאחרונה יצא לי להתנסות בצלליות של פופה, אגזים ואומר - שהן פיגמנטיות יותר ועמידות יותר משל מייקאפגיק. מאלו שיצא לי לנסות,כמובן. על אחת אני חייבת להמליץ והיא בגוון 403.

השילוב האידיאלי לעיניים- הבולד של קרליין יחד עם הפריימר של פלורמר





אני לא מוצאת שהפריימר של פלורמר עושה אפקט מיוחד לריסים - לא מבחינת הפרדתם (אם כבר אז עושה מראה יותר גושי) ,לא מאריך ולא מעגל. מה שכן, הוא אכן מאריך את עמידות המסקרה , ומייבש אותה ככה שהיא לא נמרחת לאורך היום על העין. 
הבולד של קרליין עושה את העבודה. מאריכה, מעגלת, מעבה. יותר מראה דרמטי אך לביש. היא נהדרת. 
מסקרה זה משהוא שתמיד כיף להתחדש ולנסות, אבל לא. אני לא מתכוונת לוותר עליה - כשתתייבש/תגמר, אקנה אותה שוב. החסרון היחידי שלה היא שלהסיר אותה זה תהליך קשה וארוך. לאחרונה גיליתי שלהסיר אותה באמצעות התמיסה המיסלרית של גרנייה עושה את זה טוב יותר מאשר כל מסיר איפור אחר. 

עפרון קרם של קיקו מילאנו בגוון 41



את העפרון הזה רכשתי בגוונים נוספים אך ישנו הבדל משמעותי בפורמולה של העפרון הזה לאחרים.
ראשית - ניתן להניח אותו על גבי כל העפעף למראה מעושן מיוחד וכחול, ובנוסף הוא נהדר כ-עפרון עיניים.
ביום יום, אני אוהבת להניח עפרון כחול בקו המים. כמובן שאני מקבעת ומטשטשת אותו באמצעות צללית כחולה , והעמידות זהה לאיילינר ג'ל על גבי קו המים.


אלו היו ההמלצות שלי לאיפור עמיד במיוחד לקיץ 2016 
אשמח לשמוע דעתכם על הפוסט, המלצות  מכם למוצרים שעשו לכם את הקיץ. וכמובן נושאים שתרצו לקרוא עליהם בפוסטים הבאים. 

עדן :) . 



עוד קצת טיפים

12 תגובות:

  1. איזו כתיבה מהממת !!! מאוהבתת

    השבמחק
  2. פוסט מעולה, המוצרים נראים מסקרנים מאוד. המייקאפ של בורז'ואה תמיד נמצא אצלי באוסף ובהחלט אחד האהובים עלי (אם לא הראשון שבהם)!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני לגמרי מסכימה לגבי המייקאפ :)

      מחק
  3. הקונטור של מייקאפגיק נראה ממש מוצלח!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מוצלח ^_^ אני ממש מרוצה. גם הטשטוש שלו די פשוט :)

      מחק
  4. הפודרה של לורה היא כ"כ הולי גרייל אצלי :)

    השבמחק
  5. הקונטור של מייקאפ גיק נראים נהדר! יופי של פוסט :)

    השבמחק
  6. הקונטור של מייק אפ גיק נראה מושלם. לי אישית הפריימר של פלורמר עושה הגדלה מטורפת של הריסים. נסי אולי עם מסקרה אחרת ולא עם הבבולד. אניי אוהבת את השילוב של הפריימר עם הלה דיוה של קרליין, הן מסתרות יפה ביחד.
    פוסט נהדר בובה!!

    השבמחק