לוקבוק חורף!

היוש :) 

אני חושבת שהחורף זה עונה מעט מאתגרת להתלבש אופנתי...
ברוב המצבים , אנחנו נלך על הסוודר הבייסיק הידוע..
אבל אני כן מצאתי כמה דרכים לשלב טרנדים נוכחיים, במחירים יחסית נוחים ועדיין שיהיה נעים ויפה!
יחד עם כל אחת מהחולצות שילבתי פריט שלדעתי יש לכל אחת בארון - מכנס שחור.

 fashion nova

האופציה הראשונה הוא סריג מ fashion nova, סריג אלגנטי ומאוד מחמם, עם כתפיים חשופות, מטרנד ה off the soulders, אבל מה ששונה בו זה שהוא משלב גם אלמנטים מהניינטיז ,בצורה אלגנטית ואופנתית.
אני מאוד אוהבת את הסחורה של FN שזולה בכ- 30% מהמחירים באסוס, נמכרת גם באסוס, אבל באתר הרשמי זול יותר ומגיע יחסית מהר(שבועיים-שלוש, שווה את הפערים במחיר לדעתי) 

עלות הסוודר כ- 30$, ושוב- מאוד איכותי.
קישור לרכישה- https://www.fashionnova.com/products/remember-me-off-shoulder-sweater-multi


zaful

גם מזאפול הוצאתי הזמנה לא מזמן, והפעם בסגנון יותר אוורירי , חולצה שהיא יותר לשעות היום ולימים המעט חמים בחורף (שדומה יותר לסתיו) הישראלי...
החולצה פרחונית ועשויה מבד איכותי ומפנק.
האמת שהחולצה באה יחד עם צ'וקר לקשירה מבד, שהחלטתי לוותר עליו כי לדעתי הוא קצת מעמיס.
עלות החולצה היא כ 15$, מחיר נהדר למוצר איכותי. 
קישור לרכישה - https://www.zaful.com/floral-off-shoulder-choker-blouse-p_269376.htmlhttps://www.zaful.com/floral-off-shoulder-choker-blouse-p_269376.html


starvidarius

2 הסריגים הבאים הינם סריגים שרכשתי ב "סטרווידריוס", שעלו יחד כ- 250 שקלים. 
הסריג הראשון בגוון ורוד בייבי (העריכה קצת מטשטשת את הגוון), מבד מחמם , ושילוב של פנינים בצורה עדינה ושלא מעמיסה.


הסריג השני  משלב רקמה של ציפורים, עם הקפדה רבה על הפרטים הקטנים וכמובן משלב מן אלמנט של "חולצה מכופתרת" מתחתיו, בא תפור אבל יחד עם זאת לא נראה תפור.

אני מאוד מרוצה מההתחדשויות שלי לחורף הקרוב, וללא ספק הולכת ללבוש את הבגדים האלו לא מעט.
אני חושבת שהם מרעננים ומשדרגים את המלתחה שלי, ולא יקרים.

מקווה שנהנתם, ומקווה שנתתי לכם רעיונות טובים - לא מעט פעמים אני נתקלת בתמונות עם אאוטפיטים יפים שמהווים השראה :)
פה לכל שאלה כמו תמיד,
עדן

עוד קצת טיפים

1 תגובות:

  1. הסווודרים מסטרדיוריוס מהממים!! ממש אהבתי את שניהם!! אוהבת מלא!!

    השבמחק