איך להפוך צלליות בעיניים לעמידות?



שלום לכולם!
הרבה זמן לא כתבתי...התגעגעתי :)
היום אני רוצה לדבר על פריימרים...

מאז ומתמיד אהבתי לשים צלליות בעיניים, אבל תמיד היה לזה חסרון בולט: הן תמיד לא היו עמידות...
אז, לא היה לי את הידע שיש לי היום..
הייתה לי חברה בבי"ס, שתמיד שהייתה מתאפרת זה היה עמיד לה לכל אורך היום...כשהייתי שואלת אותה איך? ענתה שהיא מניחה מייקאפ מתחת לצלליות...
אז ניסיתי, וזה לא עבד. לצערי -ניחנתי בעור פנים ששום דבר לא מחזיק עליו.
ורק עם הידע שצברתי בשנים האחרונות, חל השינוי. וכשאני בוחרת להתאפר, אם אני רוצה - האיפור לא זז עד 18 שעות. כן, גם סומק (יש על זה פוסט) וגם מייקאפ...
הסוד שלי הוא ניסוי וטעיה על מוצרים שונים...
מסתבר, שיש מוצרים שהעור שלי לא תופס, ויש כאלו שכן...
תוסיפו לזה את העובדה שיש לי עיניים יחסית רגישות (בקו המים אני אף פעם לא מתאפרת, כי מייד דומעת... וזה נורא לא נוח)
ו... קיבלתם ג'אנקית של איפור מאוכזבת למדיי.

אז היום אני באה עם בשורה...כל הניסוי וטעיה הובילו אותי לקולקציית פריימרים לעיניים משובחת, ואחד מאכזב שהרגשתי צורך להכניס כי יש הרבה שזה עובד עליהן, ואם אתן כמוני אז כנראה שגם עליכן הוא לא יעבוד...

נתחיל במה זה?
הנחת פריימר ייעודי ומתאים לעיניים מאפשר לאיפור להיות עמיד יותר ולצלליות להיות פיגמנטיות יותר ובמצבים מסויימים להטשטש בקלות.
תהליך העבודה הוא ראשית הנחת הפריימר, קיבוע שלו עם צללית אבקה שקופה או בגוון העור שלכם (דגש על צללית - כי אם תקבעו עם פודרה זה גם פוגע בעמידות, לא תמיד...אבל במקרה שלי  - פוגע)
ולאחר מכן עבודה רגילה עם צלליות.

אז שניגש לעניין? אני אציג מהטוב ביותר להכי פחות טוב.

הפריימר של מילאני  - Milani eyeshadow primer 

תוצאת תמונה עבור ‪milani eyeshadow primer‬‏
התמונה לקוחה מגוגל 

את הפריימר הזול הזה רכשתי בביוטי ג'וינט בכ- 8$ (קישור לרכישה , ומעבר לאתר שלהם יש להם גם חנות באיביי) והוא לחלוטין הטוב ביותר שניסיתי אי פעם!!
אני יכולה ללכת לישון, על כרית לבנה, לקום - והצללית עדיין לא יזוזו, והכרית לא תתלכלך.. זו הצהרה מאוד דרסטית ,אבל אני עומדת בכל מילה. 

הפריימר של אורבן דקיי Urban decay eyeshadow primer potion



תקופה מאוד ארוכה הפריימר הזה היה יד ימני, ולא היה בוקר שלא השתמשתי בו...  2 החסרונות העיקריים הם המחיר (כ- 20$) והעובדה שנורא קשה להשיג אותו בארץ.
את שלי קניתי בברצלונה, והוא קטן ולמען האמת החזיק די הרבה זמן, ככה שהתמורה למחיר הוגנת, במיוחד באיכות.
אבל מאז שגיליתי את הפריימר של מילאני, הפסקתי להשתמש בו.

הקונסילר של טארט Tarte shape tape



תרשו לי קודם כל לפתוח בכך שזה אחד הקונסילרים הכי טובים שאי פעם נעשו - עמיד מאוד  , יותר מכל אחר שניסיתי, ובדיוק מהסיבה הזו : משמש כפריימר טוב.אבל גם זה, כמו הבאים אחריו - לא מוציא את הפיגמנט מהצללית כמו שעושים הפריימרים של UD וMILANI. שווה את העמידות, ועדיין יש ימים שאני אשתמש בו.

צלליות הקרם של מייבלין Maybellin color tattoo




 צלליות הקרם של מייבלין פשוט נהדרות! הן זולות ומגיעות במגוון רחב של צבעים , שימרים ומאטיים.
אני מוצאת שאת השימריות זה פחות טוב להניח על כל גלגל העין כי רואים מן כפלים כאלו (Creasing) אבל המאטיות פשוט נהדרות!!!
הנחת צלליות הקרם מאפשרת עמידות של לוק עיניים עד כ- 18 שעות!

האכזבות מבית אסנס: I <3 stage , 2&1 Eyesadow primer




2 הפריימרים האלו קיבלו הייפ גדול ביוטיוב, ואני מוצאת שהן פשוט לא עושים כלום . לא משפרים עמידות, לא מוציאים פיגמנט... בהחלט מתחרטת על הסכומים שהוצאתי עליהם, על אף אהבתי הגדולה למותג... 2 המוצרים האלו פשוט מאכזבים. 


מקווה שהפוסט הזה עזר לכן, 
ואם יש שאלות תמיד מוזמנות לפנות אלי.

עדן 



עוד קצת טיפים

1 תגובות:

  1. היי עדן, תודה על הפוסט של הפריימרים המומלצים. למרות שכרגע אני לא משתמשת בצלליות, בעבר כן השתמשתי, ורכשתי פריימר מהולל של עפרה, אבל תמיד מיהרתי, ושמתי את הצלליות בלעדיו. האם ניסית אותו?

    השבמחק