הפלטה של שרלוט טילבורי Filmstar Bronze & Glow by Charlotte Tilbury





כשאת בהירה, קשה למצוא קונטור והייליט טובים.
או שההייליט נראה כמו סומק, או שהוא בהיר מדי, או שהוא גליטרי מדי.
והקונטור?! או שזה נראה כאילו יש לי כתם לא מוסבר על הפנים , או שהוא בכלל לא נראה...

שרלוט טילבורי זה מותג אנגלי, "High End" כלומר, איפור יוקרתי ולא דראגסטור .
על הדואו שאני הולכת לספר עליו בקצרה יש מילה אחת מסכמת: שלמות באריזה קומפקטית!

הרבה מאוד זמן אני שמתי עיניים על הדואו המקסים הזה.
 שהחסרון היחידי שלו - זה העמידות.


הברונזר נותן מראה מחוטב ועדין ואפילו טיפה מחמם את הפנים (אבל ממש טיפה) ,מטשטש בקלות מדהימה ונותן את המראה המפוסל במינימום מאמץ אפילו למתאפרות לא מיומנות כמוני.
 ההייליט נותן הייליט איכותי ומורגש אבל לא גליטרי וזועק, משתלב יפה לא משנה אם אני מניחה אותו בצורה יותר או פחות מחמיאה , זה תמיד נראה on point
קצת קשה להסביר במילים כמה הדואו הזה איכותי, אני בהחלט חושבת שהוא שווה כל גרוש וכבר עומלת על להשיג אחד חדש.


זו הייתה הסקריה הקצרה שלי למוצר הקסום הזה שאני ממליצה עליו בחום,
אני לא יודעת איך משיגים אותו בארץ כי אני את שלי קיבלתי באמצעות חבר טוב שטס ללונדון.

עוד קצת טיפים

1 תגובות:

  1. ניתן להשיג את המוצרים דרך שני אתרים ששולחים לישראל:

    https://www.harrods.com/en-gb/charlotte-tilbury/film-star-bronze-and-glow-p000000000004946629?bcid=1494341912108&colour=fair%20medium

    השבמחק