התחדשויות מקולורפופ מספר 3 Colourpop Haul Vol



אז שלום לכם ולכן :)

דיסלקיימר  חשוב: מאז הפוסט האחרון שקראתן על קולורפופ, היו עוד לא מעט רכישות.
האיכות פשוט מטריפה.
מרוצה מכל מוצר, מלבד האודמים המאטים.
אני יכולה להגיד שמה שהכי הקסים אותי ובשימוש הכי גבוהה אצלי, זה ההייליטר פלקסיטריון, שאני משתמשת בו גם כצללית וגם כהייליטר (לחלוטין פיגמנטי בטירוף) , הסמקים והאודמים במרקם סאטין.
הפעם נפלתי ב Hype  על הצלליות בפאן שלהן, מכיוון שגם את הסופר-שוק שלהן למדתי לאהוב (אחרי זמן ארוך שלא). שם ספציפית אני מרבה להשתמש ב צללית ניליונטר שסקרתי בבלוג שלי בעבר.

מה שקנה אותי בקולורפופ זה העמידות המטריפה, ביחד עם הפיגמנטיות והאיכות של הצבע, והמחיר השווה לכל כיס. לחלוטין חברה סופר איכותית לטעמי. מצדיקה כל דולר.

קיט Most Wanted 


רביעיית צלליות , Belle of the Ball 

האמת? לא התרשמתי כל כך. הן כן מאוד פיגמנטיות,אבל לא כל כך מחזיקות ע"ג העפעף, אפילו עם פריימר.. 
הרבעיה הזו כולל את הצלליות הבאות: 

 Colourpop  Secrets

מאטית ורודה וסופר פיגמנטית. קצת טו מאץ' ליום יום, ונהדרת כשמשלבים אותה עם צללית נוספת,יותר Taupית 

Colourpop  soft core

מאטית , גוון מאוד יפה ויום יומי, משתלב יפה בשקע לקונטור קיצי ומגניב לעין. 

Colourpop  fair play 

מאטית , גוון מעבר יפה ,וגם ע"ג כל העפעף ביום יום. 

Colourpop  on the fence 

כביכל המטאלית בסדרה, אבל שוב, לא איכותית ברמת הפיגמנט, הסופר שוק יותר מוצלחות, ויחסית למטאלית, יש בה קצת גליטר. יש לה טוויסט סגול מעניין,אבל מבין כולן היא הכי פחות הרשימה (כרגע,ברמת הרושם הראשוני. 



סומק שימרי , Forget Me not  


הרבה זמן רציתי סומק ורוד, והסומק הזה פשוט עושה את העבודה - חביב מאוד, ומחמיא לעור פנים החיוור שלי. נותן קצת שימר ליום יום, פיגמנטי וניתן להנחה עם מברשת סומק ( כן,כמו כל הסמקים של קולורפופ), וכל היופי בכך שגם אם מעמיסים את המברשת בחומר, זה עדיין לא יראה כמו כתם ע"ג הלחיים (הפורמולה המנצלת של קולורפופ) .

Super Shock Shadow - Birthday Cake

יחד עם ההזמנה קיבלתי גם צללית במתנה, בגוון Birthday Cake, שעל אף שיש לי הרבה גוונים על סקאלת החום המטאלי זו קצת יותר מיוחד כי יש לה תת גוון קר.




Phase 2 - אודמים בגימורים שונים 

 טוב, האודמים של קולרופופ זו סנסצייה בפני עצמה. האיכות פשוט נהדרת, והעמידות מרשימה (שוב, במיוחד הסאטין).
לאחרונה, מאז טרנד הליקוויד ליפסטיקס  (ועל אף שאני בדרך כלל לא הולכת עם ליקוויד ליפסטיק) לא כל כך יוצא לי לקנות גלוסים, וניצלתי את המאורע בשביל להתחדש בגלוס ורוד , מיוחד ומדליק לקיץ הזה.
האיכות כמו תמיד , מצויינת, ואני אתן לתמונות לדבר בעד עצמם:




 
 

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה