אנטי הול #1 - מוצרים שאני לא מתכוונת לקנות

היוש :)
אז החלטתי להצטרף לסאגת האנטי הול, כי אני מוצאת שהיא מאוד שימושית במיוחד כשנוחתת התובנה ש... את מכורה.
זוהי סוג של שטיפת מוח שאנחנו מזמינים לעצמינו, בעידן של יוטיוב והאינטרנט בכלל - צריכת המידע לפי דרישה, ואפילו הפרסומות מובנות לפי חיפושים שעשינו במנועי החיפוש.

וככה קורה- שעובר סרטון אחד, ועוד אחד, ופה פוסט, ועוד כמה ביקורות טובות -ואנחנו מתרצים ומיד מוסיפים את המוצר לעגלה. זה גם מרגיש פחות "מבזבז", לקנות דרך האינטרנט.

אז החלטתי לתרום את חלקי למאזן, ולפרסם גם אני אנטי-הול ראשון!
מוצרים ש... לא גירו אותי מספיק או חידשו לי מספיק בשביל שארכוש אותם.

פלטת ההארות של אנסטסיה


אין ספק שהפלטה הזו מוצלחת למי שאוהבת גלואו שמאיר עד הירח.
אבל אני אוהבת יותר ללכת על הלוק הטבעי, מושקע מוקפד אבל עדיין טבעי.
איפור בהגזמה זה.. not my cup of tea
ולכן, אוותר על הגלואו (והגליטרים) של הפלטה הזו, ואלך על הייליטר עם פחות גליטרים ושמוטמע לעור בגוון יותר טבעי


מוצרי הטיפוח של דה אורדינארי

לא. פשוט לא. מה לעשות - קשה למכור לי,במיוחד טיפוח.
אני סובלת מעור שומני ומעורב ורגיש ועיקש. מאוד עיקש. בכדי שמוצר יעבוד עלי- הוא צריך להיות בגדר עילוי
ולכן, אני מייחסת להייפ הזה כרגע מעט מאוד חשיבות, ואני אתן לזמן לעשות את שלו
אפילו, שישנן כל כך הרבה בנות שאני מכירה וסומכת על דעתן בעיניים עצומות, אעדיף לנסות מוצרים חדשים של חברות מוכרות יותר ושאני יכולה לסמוך עליהן, כמו לאוקסיטן או סבו קאלמ.
חומצות? על העור שלי? סירייסלי? נו!

Too faced peach pallete

אממ... מישהוא צריך לספר לשיווקיות של טו פייסד- חברות, אתן חופרות!
הפלטה הזו שכל כך סקרנה אותי כשיצאה (אין לי את השוקולד)
ו.. פשוט נסחפו עם הקולקציה הזו, הלכו איתה רחוק מדי עם פלטת הייליטרים וסמקים ועוד פלטת פיץ'. הבנו. זה תפס.אבל לעשות מזה יותר ממה שזה?
פשוט לעוס... ויחד עם השמועות השליליות ברשת על המותג, ועל היחס שלהם לביקורות שליליות- לא תודה!
זו הייתה השלישייה הצנועה שלי (בכל זאת..מכורה :)
אשמח לשמוע גם מכן המלצות למוצרים שלא שווים את ההשקעה, ושאתן לא מתכננות לקנות.
עדן

עוד קצת טיפים

2 תגובות:

  1. מסכימה איתך בנוגע לפלטת הפיצ'. היא לחלוטין אובר רייטד לדעתי, והחברה עצמה פשוט מאכזבת לאחרונה.
    אין לי משהו ספציפי שאני יכולה לחשוב עליו כרגע, אבל באופן כללי אני חושבת שלא אקנה מוצרים של קיילי. ההייפ סביב המוצרים הללו מוגזם ולא מוצדק בעיניי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך שכחתי את קיילי?! לגמרי מצטרפת! אובר הייפד. אני נשארת עם קולורפופ.. :)

      מחק