כפר האמנים עין הוד - טיול אביבי וקליל לשבת בבוקר

שלום לכולם, 
הפעם בחרתי לגוון ולכתוב פוסט מעט שונה.
במהלך חופשת חג הפסח הבאה עלינו לטובה, יצא לי לטייל במקום שקסם לי מאוד, ואני רוצה להמליץ עליו בחום.

כפר האמנים עין הוד נמצא בחוף הכרמל, מוקף בטבע מטריף ומשקיף אל הים.







ראשית, מעט לוגיסטיקה: ההגעה אל הכפר היא די פשוטה,באמצעות הוויז כמובן, ולא בעייתי כלל מבחינת החנייה.
במקום ישנו בית קפה חביב מאוד ומסעדה ארגנטינאית .

אז למה לבקר בכפר האמנים עין הוד? מודה ומתוודה - לא התנסתי בהפעלות המגוונות שיש לכפר האמנים הזה להציע. יחד עם זאת, נהנתי מאוד רק מלטייל בין סמטאות המקום, מהשקט, ומהפיסול המגוון שמקשט את הרחובות.

מיד בכניסה למקום מורגשת האווירה החגיגית, והרגועה. הייתה הופעה של זמרת על טראסה שמשקיפה לים התיכון, ובהמשך ההליכה הפעלה למבוגרים וילדים גם כן שמקיפה את איזור הכפר, קשה להעביר במילים את המקצב הנכון שבו דברים מתנהלים בכפר האמנים, מקצב שעושה שמח ,אנשים שמחים שפשוט עושים את מה שהם אוהבים וזה ניכר על תווי פנים ובוויב הכללי של המקום.

מעבר לכך ,למקום יש אטרקציות נוספות להציע:

הפעלות לילדים 

במקום ישנם סדנאות מגוונות כמובן תחת הנושא של אומנות, נגשתי לסטודיו מגל - סטודיו מטריף ביופיו עם נוף בהחלט ייחודי, ומספר ילדים שישבו וצבעו בהנאה רבה 

הפעלות למבוגרים

במקום ישנן סדנאות רבות בנושאים מגוונים: אומנות בזכוכית, פיסול קרמי, הדפס על בד, קדרות, צילום ,ועוד רבים נוספים.
זו הזדמנות נהדרת להתמכר לנוף ירוק והאוויר הנקי ולהינות מזמן יצירה. 
לסיכום, 
אני ממליצה על ביקור במקום בין אם לשבת בבוקר , או מעבר לכך. אני בהחלט אחזור להתארח באחד מבתי ההארחה שנמצאים במקום, וכמובן להתנסות בסדנא אחת או יותר, ולבקר במסעדה הארגנטינאית.

עדן. 

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה