קניית בגדים באינטרנט BooHoo Haul and review


היי!
הפעם החלטתי לגוון ולספר לכן על רכישות בגדים באינטרנט.
לא מעט אני נתקלת בפריט בקניון שאני מתחברת אליו, וברוב המקרים הוא יהיה יקר מדי ואם בסייל- אז לא במידה שלי.
הרבה אנשים מפחדים מקניות בגדים ברשת- בעיקר בעקבות פספוסי מידה, וזה משהוא שאני יכולה להבין אותו וגם אני הרגשתי ככה,תקופה ארוכה.
עד ששיניתי תפיסה - החנויות באינטרנט מציעות מבחר רחב יותר ובמחירים,בד"כ, אטרקטיביים יותר, ולא נופלים מאיכות המותגים בקניון.. וכמובן, מאוד אופנתיים!

את תחילת דרכי בקניות באינטרנט כמובן עשיתי באיביי ומשם עברתי לעלי אקספרס (כן,גם בביגוד) , האיכות סבירה-אבל עלו לי הסטנדרטים, ויש לי כמה וכמה תובנות.

ראשית אעדכן שבעליאקספרס - אני כבר לא רוכשת בגדים. מצאתי אופציות טובות יותר, עם מחירים זהים ואיכות משמעותית טובה יותר.

אני מודה - מבין כל החנויות המפורסמות, ל "ASOS" אני הכי פחות מתחברת. לדעתי, עם כל המאמץ שהם עושים לשירות לקוחות איכותי ומשלוח מהיר - הם מפספסים בחווית הקנייה, ובגדול. אני יכולה לבלות זמן רב באתר, כשכל פריט שמוצא חן בעיניי - אין במידה או אין במלאי בכלל. כל מה שחסר לי באסוס, זה את האפשרות לסנן פרטים שיש במלאי  במידה שלי...

אני רוצה להמליץ על אתר שלטעמי עושה את זה מעולה , ונכון לכתיבת שורות אלו- הוצאתי ממנו המון הזמנות, הפסקתי לספור כשעברתי את ההזמנה החמישית.

בוהו - www.boohoo.com

החסרון בבוהו הוא הדיוק במידות והמשלוח האיטי . אני מוצאת שעל אף שהאתר מכיל טבלת מידות,עדיין אני נתקלת (לעיתים נדירות) בבגד שקטן עלי מדי או גדול מדי - המסקנה העיקרית מפספוסים אלו היא להקפיד לרכוש פריטים ב"קולקציה הרגילה" ולא תחת Petite או Plus size , אבל אפילו עם פספוסי המידות הרכישה עדיין משתלמת מאוד, כאשר מחירי חולצות,ג'קטים ושמלות נעים בין 50ל80 ש"ח..

מערכת הסינון עובדת מצויין, יש פריטים יפים מאוד במלאי ועדיין לא נתקלתי בהזמנה עם פריט באיכות לא טובה או שלא תואם את התמונה.

מבין כל המלתחלה שלי שהתחדשה בעקבות "בוהו", בחרתי לשתף אתכם ב2 פריטים שאני הכי מרוצה מהם שרכשתי דרך האתר,בצירוף לינקים לרכישתם.


קישור לרכישת הסוודר שבתמונה - http://us.boohoo.com/mia-chunky-marl-turn-up-cuff-jumper/DZZ76424.html

הסוודר שבתמונה הוא אחד הפריטים הכי מחממים שרכשתי לחורף הזה.


http://us.boohoo.com/caitlin-turtle-neck-rib-knit-top/DZZ88030.html

המשלוח באתר חינם מעל לסכום מסויים (אם אני לא טועה- 50 דולר), קוד הקופון מופיע באתר ומשתנה אחת לתקופה.
אני השתדלתי לא לעבור את ה75$ בכל הזמנה על אף שבוהו טוענים שאת המיסים הנוספים הם משלמים ביחד עם המשלוח חינם. 

מקווה שמצאתם את הפוסט מועיל,
עדן. 

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה