מראה מראה שעל הקיר, מהי המסקרה הכי טובה בעיר?


שלום לכולם!
מסקרה זה חשוב.
תוחלת החיים למסקרה היא כ-3 חודשים (אפילו יותר,אבל מכיוון שהעיניים שלנו זהו איזור רגיש מומלץ לא לחרוג מ3 חודשים) ולכן התחלופה מהירה. אני לא חושבת שישנו יום שבו לא אשתמש במסקרה, ואי לכך ובהתאם לזאת אחד מהקריטריונים שלי הם שזו תהיה מסקרה נגישה שניתן לרכוש גם בארץ,במידה ואקלע למצב בו שלי התייבשה מהר מדי.

אחרי מספר חודשים של שימוש אינטנסיבי ב2 המסקרות שאציג בפניכן הגעתי למסקנות חד משמעיות לגביהן.
ראשית אתחיל ואומר שמבחינתי כיום בשוק אלו המסקרות הטובות ביותר. 
קריטריון נוסף עבורי למסקרה טובה הוא עניין המחיר. בכל זאת, כל שלושה חודשים הוצאה גדולה זה לא משהוא שבא בחשבון מבחינתי. 
אני אוהבת מסקרה שיכולה להראות עדינה ויחד עם זאת אם מעמיסים שכבות מתקבל מראה יותר דרמטי.
הריסים שלי קצרים ,ממש קטנים ולכן..כן... נחשתן נכון, אני רוצה אותה גם מאריכה. 





maybelline lash sensational, או בעגה הפחות מקצועית: המסקרה הורודה של מייבלין 

אפליקטור 

האפליקטור במסקרה של מייבלין מאוד מיוחד- צד אחד מאריך וצד אחר שלה מעגל את הריסים. אני מוצאת שהצד שאמור לעגל לא באמת עושה משהוא מיוחד-קצת גימיקי ,אבל איכשהוא השימוש הכולל באפליקטור הזה,באם עובדים איתו נכון- עושה עבודה פנומנאלית. מעולם לא ראיתי את הריסים שלי עם כל כך הרבה נפח , ואורך. עם הריסים התחתוניים האפליקטור הזה מתמודד פחות טוב , הרבה פעמים נתקלת ב"פספוסים" ונדרשת לתקן עם קיסם אוזניים אחרי שמתייבש. 

פורמולה ועמידות

לחלוטין, ומעל לכל צל של ספק: הפורמולה הטובה ביותר שאי פעם ניסיתי. טובה יותר מהטלסקופיק של לוריאל, מהבולד של קרליין, מהמסקרה של קליניק,רבלון ומאלו של מאק שניסיתי.  פיגמנטית מאוד, והכי חשוב: לא זזה ולא נמרחת לשום מקום! קרה לי ערב אחד שנרדמתי איתה. אפילו כשקמתי בבוקר, ואנחנו מדברים על 24 שעות עם המסקרה, היא נשארה במקום, לא נמרחה על הכרית או מתחת לעין. לכל הדעות - נהדרת! 
ועם היתרון הזה בא חסרון בולט - מאוד קשה להסיר אותה. זהו תהליך ארוך מאוד ובדרך כלל אני גם לא אצליח להוריד את כל החומר.. 

Careline Bold

אפליקטור 

משהוא לא כל כך מסתדר לי עם האפליקטור הזה - היתרון המשמעותי שלו הוא שהוא אוסף יותר חומר ונותן יותר נפח - אם את/ה אוהב/ת צבע סופר דרמטי על הריסים, מראה אפילו "גושי" , אז כן- זה אפליקטור מנצח. יחד עם זאת, אני מוצאת שגם כשאני מנסה להניח אותה למשל על הריסיים התחתוניים היא תמיד נמרחת. 

פורמולה ועמידות

אין ספק שהפורמולה הזו מאוד פיגמנטית. ועל אף שהפורמולה הזו בהחלט עמידה,  היא נמרחת מאוד על גבי העפעף ומתחת לעין במהלך היום. וזו הסיבה העיקרית שהפסקתי להשתמש בה.. 

לסיכום, 
היתרון הבולט של המסקרה ממייבלין על גבי הבולד היא העמידות והעובדה שהיא לא נמרחת. יחד עם זאת, אני מוצאת שהאפליקטור והפורמולה של הבולד מעט יותר פיגמנטיים (למי שאוהבת מראה מאוד דרמטי וצפוף מבחינת צבע) וכמובן - קרליין הינו מותג נטול אכזריות. 
גם את הבולד קשה להסיר אבל את המייבליין לטעמי יותר.
הגענו לסוף הפוסט..אשמח לשמוע את דעתכן בתגובות או לענות לכל שאלה,

עדן. 


עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה