מאק X מריה קארי - MacXMariah Carey



אז שלום לכולן. 
הקולקציה של מריה קארי. חיכיתי כל כך שתגיע לארץ... 
בקוצר רוח. 
בכל מה שקשור לאיפור אני לא נותנת חשיבות למותג - אני מוצאת שגם מותגים עממים יותר נותנים לפעמים איכות טובה יותר מהיקרים יותר.. 
אבל מה שכן, אני סאקרית של אריזות. והאריזה הזו... אי אפשר להשאר אדישים אליה! פשוט לא. 
התמונות שקדמו להשקת הקולקציה השאירו אותי עם צמא רב לרכוש את כולה. קיוויתי שהאיכות תהיה בהתאם. 
ואכן -במרבית המוצרים מאק כהרגלם קלעו *בול*. 
אז התקציב לא אפשר יותר מזה...  ולכן רכשתי רק את מה שקסם לי ביותר: הextra dimension skin finish והאודם, השני שברשותי של מאק (כאמור - לא נופלת ב"הייפ" כל כך מהר). 



המוצר הראשון איתו נפתח את הפוסט הוא האודם בגימור cremesheen בגוון Delight 

cremsheen lipstick in: delight

מהאריזה : אתם יכולים להתרשם לבד. כולל החריטה על האודם עצמו... והחתימה של מריה קארי על הטיובה. בקיצור, מקסים. 
התלבטתי רבות בין הליפסטיק לגלוסים - שגם הם היו מדהימים באיכותם.   ולבסוף החלטתי שהליפסטיק יהא יותר שימושי עבורי. 

הליפסטיק הזה פשוט מקסים.ניודי וחיוור אפילו על פניי הלבנות, אך עם תת גוון ורוד בייבי , ואטום לחלוטין - מאוד פיגמנטי


extra dimention skin finish - my mimi 

ושוב. האריזה. הגוון הזהוב המטריף, החתימה על האריזה, ההטבעה של הפנים של מריה (?) במוצר עצמו. מטריף. 
תוסיפו לכל אלו עמידות לא רעה, פיגמנט היסטרי וטשטוש קל ומהיר .
אני מאוד אוהבת את המוצר הזה כסומק , אני מוצאת שהוא מאוד מחמיא לגוון העור שלי ואני כבר תקופה לא קטנה מחפשת מוצר מנצח שכזה... 





אל תדאגו... לא תכננתי לחתום את הפוסט הזה ללא הסווצ'ה שלגמרי לא עושה חסד עם הפיגמנטיות של המוצרים האלו. 


לסיכום - 
ואו מאק...  שיחקתם אותה בענק. 
קולקציה פיגמנטית, יפה , מוצלחת מאוד, קל לעבוד עם המוצרים,  ומההסווצ'ות שביצעתי בחנות היה לי מאוד קשה לבחור מוצר שאני רוצה לקחת. מאוד! כי זו מבין הפעמים הבודדות שרציתי פשוט את כל מה שיש שם..  (במיוחד את עפרונות השפתיים העמידים מאוד!) 
אך עם זאת, יש לי הסתייגות קלה - גם מסווצ'ים ברשת וגם מהתרשמות אישית. 
פלטות הצלליות לדעתי אכזבו ברמת הפיגמנט. 
הטשטוש שלהן קל מאוד ,אבל הן לא פיגמנטיות כמו צלליות אחרות שניסיתי (לא של מאק) לדוגמת מייקאפגיק או קולורפופ , ולגמרי לא מצדיקים את המחיר הגבוה - לטעמי. אם הפלטה הייתה עולה כ-120 או150 שקלים, הייתי רוכשת אחת מהן ולו בשביל האריזה השימושית מאוד (ולשים בה צלליות אחרות כשאלו יגמרו) 
מקווה שהפוסט שלי עזר לכן... 
פה בשבילכן לכל שאלה או התייעצות ,
עדן. 



עוד קצת טיפים

2 תגובות:

  1. האריזות היסטריות! מתלבטת מאוד לגבי הסקין פיניש, שקצת מאיים על בחורה בהירה כמוני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היסטריות לגמרי! חובה באוסף. ואל תרגישי מאויימת, הוא הרכישה הכי מוצלחת שלי החודש. ואני מכורה שקונה הרבה :) שווה כל שקל. חבל שהעמידות טובה- אבל לא כמו הסמקים של טארט. אז הוא כבר היה בגדר מושלם... :)

      מחק