התחדשויות מקולורפופ Colourpop Haul






היוש !

הרומן שלי עם קולורפופ התחיל די מזמן.
כמו מכורת איפור אמיתית צפיתי בלא מעט סרטונים, וקראתי בבלוגים, והסוואצ'ים המיסו אותי.
הנסיונות הראשון והשני היו לא כל כך מוצלחים.
קודם כל הצלליות עצמן היו נטולות פיגמנט -בעיקר גליטרים ללא כל ייחודיות ולא מחמיאים על העפעף.
האודמים הנוזליים לא היו עמידים וממש לא נעימים על השתפיים.
אבל כן היו אי אלו הצלחות. למשל, עם העפרונות עיניים/ג'ל לעיניים. לטעמי הטובים ביותר שניסיתי אי פעם. גם מבחינת עמידות וגם מבחינת פיגמנט.
אחד הדברים הכי אטרקטיביים בקולורפופ הם המחירים השווים לכל כיס. בהיותה חברת אינדי (חברה קטנה),  היא מתמחרת את המוצרים שלה בסדר גודל של 8$ למוצר.
בעבר רכשתי קולרופופ באמצעות חברת שילוח מה שייקח את כל התהליך הזה בכ-15-25$. ועכשיו הם התחילו לעשות משלוחים לארץ.
את ההזמנה הזו ביצעתי כשהיה משלוח חינם. עלות מול תועלת - חד משמעית משתלמת. והפעם, המוצרים מדהימים באיכותם ובכל פעם שאני לובשת אותם הם קוצרים מחמאות בלי סוף.

עפרונות ג'ל לעיניים




עפרונות העיניים שרכשתי בעבר היו כל כך מוצלחים, שאחד מהם ,cry baby, הספיק להגמר לי ונאלצתי לרכוש חדש.
בנוסף אליו רציתי עפרון בגוון ניוד כי לבן הדגיש לי מדי את קו המים ורכשתי אחד נוסף בגוון כחול בייבי שטוב לקיץ ואם מטשטשים אותו עם צללית כהה יותר בקו המים נראה נהדר גם בחורף כשבא לכן לגוון עם קצת צבע.



מלמעלה למטה: prance, cry baby, honeydude

אחד הדברים הכי מרגיזים באיפור זה כשאתם מקבלים המלצה על מוצר והפורמולה שלו בגוון אחד שונה לחלוטין מהפורמולה בגוונים האחרים. אין לי את כל עפרונות העיניים של קולורפופ אבל אני יכולה לומר מאלו שברשותי שללא ספק אין הבדל בפורמולה (גם באלו בצורת העפרון וגם באלו הנמכרים בצנצנות). עמידים ופיגמנטיים מאוד ומשתלמים בהרבה מהתחלופות שאפשר לקנות ברשתות השונות בארץ (לדעתי).



המרקם של המוצרים ה"אבקתיים" או יותר נכון "cream to powder"  של קולורפופ מאוד שונה. לא ארחיב כי בטח שמעתם על זה , ולדעתי יחד עם החסרון המובהק - הם מתייבשים אם לא סוגרים אותם היטב יש להם יתרון בולט: Travel Friendly.
לא מעט פעמים אני מוצאת עצמי מתאפרת בדרכים, ואלו צלליות כל כך מיוחדות שמספיק רק אחת מהן בשביל ליצור מראה מרשים.

היילייטר - Flexitarian


מודה ומתוודה - החלטתי לנסות הייליטר של קולרופופ אחרי שראיתי סרטון של "איפורומניה" שפשוט שווה את ליבי.
פיגמנטיים מאוד ונותנים הארה נפלאה על הפנים.




ההייליטר, Flexitarian  פשוט נהדר. פיגמנטי, עמיד, נותן הארה מאוד מאוד מורגשת (שימו לב- יש לעבוד איתו עם מעט מאוד חומר!!!) וקל להנחה וטשטוש הן באמצעות מברשת, אצבעות או ספוגית.
 Flexitarian מאוד גליטרי ולא יתאים לבנות שאוהבות הארה טבעית יותר. תת הגוון שלו צהוב .



צללית - Nillionaire 



הגוון שלה כל כך מיוחד. הגימור מטאלי, ומורגש. אני אוהבת להניח אותה באמצעות מברשת E25 של סיגמא  ולא עם הידיים, גם כי אני מרגישה שבאמצעות המברשת הזו המראה המתקבל יותר מיוחד וגם מפני שלדעתי זה לא נוח לעבוד עם הידיים....
אין לי צללית כזו באוסף ואני חושבת שללא ספק היא הופכת כל מראה ערב מ"חביב" ל-"מדהים" בשניות ובמעט מאוד מאמץ.



חבילת אודמים נוזליים בגימורים שונים - Out And About 




מימין לשמאל בגימור מאט viper, ואחריו גוון חום מיוחד  Times Square ואחרון חביב והמומלץ ביותר לטעמי - בגימור סאטן Baracuda
המון אנשים כותבים הרבה דברים טובים על האודמים הנוזליים של קולורפופ. עלי הם לא היו עמידים, וכלל לא נעימים על השפתיים. לא הייתה לי בעיה עם כך שהם מתכהים מעט כשהם מתייבשים.  השלישייה הזו הייתה במחיר אטרקטיבי (15$) ולכן החלטתי לתת לאודמים האלו הזדמנות נוספת...
אכן הגוונים מקסימים לחורף ולסתיו. אבל שוב. הפורמולה אכזבה. למעט הסאטן. הבלוגריות בעולם די התנגחו בפורמולה של הסאטן אבל אותי היא הרשימה מאוד.
החסרון היחידי בפורמולה של הסאטן היא שהם לא Kiss Proof , כלומר - הם מועברים לכוס או בנשיקה.
המרקם מאוד נעים על השפתיים - עדיין מורגש אבל מאוד נעים.
העמידות -פורמולה  מבין הטובות שניסיתי. כ-10 שעות אחרי קפה,סנדוויץ, וארוחת צהריים.
הגוון נהדר ולא נמרח סביב השפתיים ולכן החלטתי שבפעם הבאה אזמין הרבה גוונים נוספים.



זהו, זה היה פוסט התחדשויות קטנטן שביצעתי לאחרונה.
חשוב לי להזכיר שוב שעמידות היא מאוד אינדיווידואלית. מה שיהיה עמיד עלי לאו דווקא יהיה עמיד על אחרת ולהיפך.
מקווה שאהבתן וכמובן.. כמו תמיד. כאן בשבילכן לכל שאלה :)

עדן.


עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה