סומק עמיד?! ביקורת על הפריימר של סמאשבוקס



היוש!
שמעתי רבות וטובות על הפריימר הזה -בעגה השיווקית: על המוצר הזה נוצר "הייפ",ולשמחתי חברה אפרה אותי באמצעותו וזכיתי להתנסות במוצר המדובר.

ראשית אתייחס לדבר המשמעותי ביותר שקשור למוצר הזה :

עמידות

המוצר אכן מאריך את עמידות האיפור עלי - והאמת שזה משתנה בהתאם למייקאפ איתו אני בוחרת לעבוד. עם ההלתי מיקס' של בורז'ואה הוא עובד טוב ביותר ,ועם המייקאפים האחרים שלי מעט פחות.אבל עדיין- אכן מאריך עמידות.
לא באפן משמעותי... לא מעבר למה שעושה קרם לחות, לדעתי.

מילוי נקבוביות 

גילוי נאות: לאחר שהחברה שלי איפרה אותי באמצעותו החלטתי לרכוש אותו רק כי הרגשתי שהוא ממש ממלא את הנקבוביות שלי בצורה יפה. הוא אכן עושה עבודה טובה יותר מהפור-פשיונאל של בנפיט לדעתי,אבל עדיין לא מספיק טוב.. עדיין בחיפוש אחר הפריימר האידיאלי למילוי נקבוביות.
החסרון שלו מול הפורפשיונאל שאת הפורפשיונאל אפשר אפילו להניח בלי מייקאפ מעל בעוד שזה, סה"כ "מחליק" אותן ולכן מחייב מייקאפ מעליו שמעלים את הנקבוביות.

וכעת נגיע לדובדבן שבקצפת: סומק.

עמידות מוצרים עלי כפי שכבר ציינתי בעבר - לא טובה. במיוחד סומק.. שידוע שזה הדבר הראשון שיורד.
הפריימר הזה משלש את עמידות הסומק עלי - הוא נשאר  כ-12 שעות כשלקראת השעה ה12 מתחיל מעט לדהות.
יש לציין- העור שלי מעורב . ואיזור הלחיים שלי ככל הנראה יבש, ולא שמן.
מה שמוביל אותי למסקנה.. שלדעתי הפריימר הזה יהיה נהדר לבנות עם עור יבש. לדעתי, הוא לא שיפר עמידות באיזורים השומניים כי הוא לא מיועד לאיזורים אלו, על אף שרשום עליו "oil free", אני חושבת שזה יותר גימיק מאשר משהוא שעושה הבדל משמעותי...

לפריימר הזה יש עוד חסרון בולט ומאוד משמעותי עבורי. הוא מחצ'קן. ולכן אני ממליצה לעבוד איתו רק באירועים מיוחדים שדורשים עמידות גבוהה לסומק.

אם אהבתם את הפוסט הזה אשמח אם תשתפו אותו ברשתות החברתיות, וכרגיל פה בשבילכן לכל שאלה :)

עדן.

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה