מברשות מומלצות מעלי אקספרס @ AliExpress Makeup Brushes


בכל מה שנוגע לאיפור, כן, זה חשוב להשתמש במוצרים איכותיים שיתנו תוצאה טובה- אבל מה שבאמת,באמת עושה את ההבדל - זה המברשות. 
ניסיתי מגוון של מברשות, טובות יותר, טובות פחות. 
את המברשות שאמליץ עליהן בפוסט - אין לי את הגרסה המקורית שלהן  , כלומר אין לי מברשות מאק,סיגמא, או נארס. 
אני צופה במדריכי איפור מגוונים ואני רואה את התוצאה המתקבלת עם המברשות האלו ולכן החלטתי לנסות לרכוש "דיופ" שלהן בעלי.

צריך לזכור - תוחלת החיים של מברשת מעלי היא לא בשמיים. כמעט כל המברשות שרכשתי - מלבד זה שהנשירו (כלומר - שיערות נשרו מהמברשת) , גם לא שמרו על צורתן המקורית. 

אבל, הן עדיין נותנות תוצאה שאני באופן אישי מרוצה ממנה אפילו אחרי הרבה חפיפות (במיוחד הקולקציה הורודה שלי) 
עיקר המברשות שלי הן מביוטיקר או עלי , אך יש לי גם מעט מורפי ו2 נוספות של מותג גרמני שאני פשוט מאוהבת בו(EBLIN). 

בפוסט הזה אמליץ לכן על מספר מברשות שרכשתי מעלי והייתי מאוד מרוצה מהן , כולל לינקים לרכישתן. 
אני מקווה שהפוסט יתרום לכן ושתהיו מרוצות מהרכישה כמוני. 

סט 4 מברשות עיניים

זה הסט הראשון שרכשתי והכי ציפיתי לו,מלבד החיקוי ל224 (המברשת השחורה הגדולה) - כל המברשות גרועות, איבדו צורתן, וממש "שרטו" את העין כשהנחתי איתן צלליות - הן מזמן לא בשימוש,כולן. 
עוד דבר שחשוב לזכור - המברשות הגיעו מסריחות,מאוד. השרתי אותן לילה במרכך לפני שהשתמשתי בהן בפעם הראשונה על מנת לנטרל את הריח,ואכן הוא נוטרל. לפחות אצלי. 
המברשת שבגללה הסט הזה ממש שווה את זה היא ה224 -  איתי כל יום ,ועושה לחלוטין את ההבדל , ואני לא מבינה מה עשיתי בלעדיה? 
לאחר שאני מסיימת מראה עיניים אני עושה איתה "פיניש" - מטשטשת הכל וזה יוצא פשוט נפלא. MUST באוסף שלי. 
תרה אחרי אופציה נטולת אכזריות וניסיתי, באמת שניסיתי, אבל לא מצאתי אף אחת ברמה שלה.  


קישור לרכישה: http://www.aliexpress.com/item/4-Style-New-Hot-professional-Blending-Goat-Hair-Eyeshadow-Powder-Makeup-Eye-Shader-Brush-Cosmetic-MakeupBbrush/32340554684.html 

___________________________________________

חיקוי לE25 של סיגמא 



אז כולם יודעים כמה המאק 217 מהוללת וטובה וחשובה בכל קולקצית איפור. יצאו לה אינסוף דיופים אבל אף אחת לא כמוה. כאמור אין לי את המאק, ואין לי סיגמא, הE25 אמורה לתת תוצאה קרובה ל217 .היא פשוט נהדרת. 
אני משתמשת בה כל יום, להנחת  צלליות בחלק הפנימי של העין ונעזרת בה לטשטוש יפה שלהן על מנת למנוע מצב בו רואים "הבדל" או "קו" מאוד חזק בין הצללית הכהה שעושנה אל השקע החיצוני לבין זו הבהירה. 
היא נהדרת ומאוד מומלצת לטעמי. רכה ונעימה ובמקרה שלי - לא הגיע עם ריח לא נעים . 

קישור לרכישה: http://www.aliexpress.com/item/E25-BLENDING-makeup-brush/1975727334.html


___________________________________________

סט מברשות עיניים להנחת צלליות 



הסט הנ"ל , נהדר!!! קודם כל איסוף החומר ע"י המברשת - נאסף הרבה יותר חומר ומריחת הצלליות ע"ג העפעף באמצעות המברשות האלו נותנת מריחה יפה ואחידה ומלאה - גם אם אשתמש בצללית הכי "אבקתית" שלי, מתקבל מראה יפה מאוד. 
מברשת ה"עפרון" טובה מאוד לטשטוש צלליות בקו המים אם כי , לומר את האמת.. היא לא ה GO TO שלי, אני מוצאת שלאחר שעובדים איתה צריך לעבור עם מברשת נוספת ולטשטש מעט , היא לא נותנת מראה מעושן אמיתי. 
היתרון הוא שהסט גדול וניתן למצוא מגוון של סוגים וגדלים של מברשות להנחת צלליות מה שמאפשר הנחה איכותית עבור גדלי עפעף שונים

קישור לרכישה: http://www.aliexpress.com/item/2014-New-7PCS-Make-up-Brushes-Eye-brushes-set-eyeliner-eye-shading-Blending-Pencil-Brush-Makeup/2033790342.html 

___________________________________________

חיקוי לנארס איטה - מברשת הקונטור המושלמת! 


מודה ומתוודה - לא הבנתי את העניין והHype סביב האיטה. עכשיו אני מבינה. 
מברשת פשוט מושלמת לקונטור -  מ ו ש ל מ ת . ספציפית לקונטור ולא לחימום הפנים. אני אוהבת מאוד גם את הדואו פיברית של ביוטיקר אבל, אין. החיקוי לאיטה שלי - נהדרת. 
מחטבת את האיזורים שאתם בוחרים בצורה טובה ועדינה, לא משנה באיזה מוצר אני משתמשת. 

קישור לרכישה: http://www.aliexpress.com/item/Professional-Brand-Kabuki-makeup-brushes-set-Pinceis-maquiagem-Goat-hair-brush-for-face-make-up-tool/32396221788.html

אלו ההמלצות שלי נכון להיום,
אם יש לכן לינקים למברשות שהייתן מרוצות מהן אשמח אם תרשמו לי בתגובות כדי שאוכל לנסות אותן גם כן (:
במיוחד מברשות עיניים .
מקווה שהפוסט עזר לכן,
וכמו תמיד פה בשבילכן לכל שאלה,
ביוטי מאניה!

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה