ביקורת קצרה - סט חיקוי מברשות זואיבה מעלי אקספרס

היי ,
מה שלומכם? התגעגעתי כל כך לכתיבה, ולאחרונה יוצא לי להתנסות במגוון מוצרים חדשים.

הפעם החלטתי לשתף אתכם בביקורת קצרה על החיקוי מעלי אקספרס לסט מברשות העיניים של זואיבה.
את הסט המקורי אין ברשותי, אך אני אוספת מברשות סדרתית ובאמתחתי מגוון רחב של מברשות.
את הסט המקורי של זואיבה אני מאוד מאוד רציתי לרכוש אבל בשל מגבלות  תקציב אין באפשרותי לקנות אותו כרגע, ולכן כשראיתי אותו בעלי (קישור למוכר ממנו הזמנתי) שמחתי מאוד.

מעבר למראה שלהן שהוא לטעמי אלגנטי מאוד ולי אישית חשוב , מכיוון שאני מעוניינת ששידת האיפור שלי תראה כמה שיותר אסטתית, הן לצערי אכזבו מאוד.

האכזבה הראשונה הייתה כאשר לקח למברשות כפול זמן להגיע, המוכר סרב לREFUND והרחיב את ה"purchase protection" המפורסם של עלי -בסופו של דבר, הגיע עד הבית, בדואר רשום, עם שליח. אבל חודשיים אחרי ההזמנה...

והאכזבה השניה הייתה כשמברשות הטשטוש להן הכי חיכיתי נחתו עג"י הצלליות השונות שלי.
יש לי מגוון רחב של צלליות -ממייקאפגיק ועד אסנס ,MUA,ועוד. (מי אמר ג'אנקית של איפור עיניים ולא קיבל?)
זאת הפעם הראשונה בה מברשת פשוטו כמשמעו לא אוספת חומר. אפילו בצלליות בתפזורת של סקארה, שהן מאוד פיגמנטיות(אך לא עמידות כלל בלי פריימר), כמעט ולא נאסף חומר.
יכולת הטשטוש של המברשות לא רעה, לא מהטובות שלי אך גם לא מהגרועות.
אך מה כל זה שווה אם הן פשוט לא אוספות חומר? גם אם אני מתעקשת ומניחה בשכבות.

אכזבה נוספת הינה מברשת מספר 142 הלא היא ה - concealer buffer עליה בניתי לטשטוש קונסילר מתחת לעיניים ו..פשוט "בולעת" את כל החומר, ומטשטשת בצורה לא אחידה ועם פסים.

יחד עם זאת, ישנן מספר מברשות בסט שלגמרי מצדיקות את המחיר. מספרן: 325 0 מעולה להנחת צלליות ע"ג העפעף ולהארה מתחת לגבה, 322 מעולה לאיילנר דרמטי ו310 פשוט נהדרת לאיילנר עדין (נהדרת זה understatment, בהחלט שווה לבד 10$) , כמו כן 238 איכותית מאוד להנחה מדוייקת של צלליות קרם -luxe pencil שמספרה נמחק לי מאוד איכותית לתיחום קו המים התחתון.

אז לא, הן לא יאפשרו לכן לעשות דברים חדשים כמו למשל Cut Crease פשוט כי מברשות הטשטוש.. לא טובות עד כדי זריקת לפח, אך יחד עם זאת יש מביניהן כמה שאכן שוות את המחיר.


אם אהבתן את הפוסט אשמח לשמוע את דעתכן בתגובות וכמובן , המלצות למברשות טשטוש טובות מעלי יתקבלו בברכה.

שלכן,
עדן. 

עוד קצת טיפים

2 תגובות:

  1. אהובה חסרה לי תמונה! בכל אופן, מברשות איביי ועלי כמעט תמיד מאכזבות אותי :\

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי את החיקוי לאיטה של נארס לקונטור. נהדרת לדעתי(מעלי כמובן) :) יש לינק באחד הפוסטים הקודמים שלי. ואת לגמרי צודקת לגבי תמונה! הפוסט פשוט פחות אלגנטי בלי זה. טנקס :)

      מחק