הנבחרת הלבנה שלי, פוסט חגיגי לשבועות!



היי (:
מי שמכיר אותי יודע ששבועות זה החג שלי.
אני בעקרון לא אוהבת את תקופות החגים למיניהן, אבל שבועות..שבועות  יוצא מן הכלל.
אם יש מאכל שאני לא יכולה לחיות בלעדיו - גבינה. בעיקר גבינה צהובה. אני אוהבת אותה כל כך, שלאי בודד דבר ראשון שאקח- גבינ"צ! ;-)

אז ברוח החג הלבן והמגניב הזה,
החלטתי לכתוב לכן פוסט קונספט שעוסק בכל המוצרים הלבנים שלי שאני ממש אוהבת.

1. קרם גוף בניחוח מאסק של Crema



מעבר לריח שקוטף המון מחמאות אני מאוד אוהבת את המרקם שלו על העור - זה כבר הבקבוק השני שלי,
וכן - מוצר מהפארם שלדעתי שווה כל שקל. יש גם מגוון ריחות לבחור ביניהם. אני אוהבת את המאסק והתאמתי גם את הדאורדורנט שלי לקרם הגוף.
ניסיתי קרמים של וולדה (WELEDA), לוקסיטן, ויקטוריה סיקרט. ובכל זאת - אני תמיד חוזרת לקרמה שלי.
הוא המועדף ה2 שלי אחרי השמן גוף של ללין שלצערי נגמר לי, ובמסגרת פרויקט פאן - פרויקט סיום מוצרים לפני רכישת חדשים, החלטתי לרכוש את הללין רק לאחר שאסיים את הקרמה שלי.
קרם הגוף הינו נטול אכזריות - כלומר, לא מנוסה על בע"ח.



2. ההייליטר החדש של אסנס, Soo Glow.

מודה ומתוודה, טרם גיליתי את עולם הGLOW. אני לא יודעת מדוע,אבל זה תמיד נותן לי הרגשה כאילו זה יותר מדי איפור. אני אוהבת מראה "טבעי" אבל יותר טוב. Your lips but better למשל. 
יחד עם זאת, המוצר הזה פשוט נותן טאץ' שאני ממש אוהבת. ההארה עדינה אבל מורגשת, תת הגוון שלו לחלוטין צהוב. לא יתאים לכל אחת - ומכיוון שלי יש תת גוון צהוב הוא מתקבל עלי יפה. 
המרקם הוא קרמי אך הוא מתקבע על העור כ-פודרתי. 
באפן אישי אני מרוצה מההארה שהוא נותן ולא מקבעת אותו עם הייליטר מסוג פודרה. 
אסנס כולה והייליטר הזה בפרט הינה חברה נטולת אכזריות. 




3. מייבלין קולורטאטו - בגוון infinite white. 


למי שלא מכירה - זוהי צללית קרמית מבית מייבלין כמובן. מגיעה במגוון רחב של צבעים, והגימור שלה מטאלי ,פויילד( FOILED). זה הקולור טאטו הראשון שלי ובהחלט לא האחרון. יש לי בעיה קשה של עמידות מוצרים - ע"ג העפעף שלי והפנים שלי בכלל... קשה מאוד להגיע לעמידות טובה. לא משנה אם מדובר במוצר יקר או זול. 
והרשו לי לומר.. הקולורטאטו הזה נהדר! 
לפני שאני ממליצה אני עושה מגוון בדיקות, הצללית הזו ומה שהונח מעליה  אכן החזיק 24 שעות על העפעף(!) תחת כל מזג אוויר שהוא, ובשימוש בצלליות הכי פשוטות וזולות שלי והכי יקרות - אותו אפקט, אותה עבודה, אותו גימור מטאלי מהמם. 
אז איך משתמשים במוצר הנפלא הזה? מניחים ע"ג העפעף ומטשטשים באמצעות מברשת או האצבעות (אני מעדיפה אצבעות) ומייד לאחר מכן מניחים איזו צללית שתבחרו שיש לכן באוסף. 
מה שיפה בקולורטאטו זה שאפשר לשחק עם קולקצית האיפור שלכן - הצללית קרם הזו מגיעה בגוונים משגעים - ירוק,כחול,שחור, ועוד מגוון צבעים נוספים. וכך אתן יכולות באמצעות אותה צללית שיש לכן באוסף ליצור לוקים שונים, בהתאם לגוון של הקולורטאטו שתניחו מתחתיה. 
היתרון הגדול של האינפינט וויט- הגוון שלי, הוא בעיקר לבנות עם עפעף נפול 
צורת העין של עפעף נפול. התמונה לקוחה מגוגל
אז כמו שאתן רואות בתמונה (וכך גם מבנה העין שלי) לעפעף נפול אין הרבה מקום "לשחק" עם צלליות. או איילינרים לצורך העניין . זאת מפני שלא רואים אותם בשל צורת העין. 
הארת העפעף באמצעות הצללית הלבנה ,אפילו רק בשקע הפנימי של העין תתן אשליה של עפעף גדול יותר וכמעט ו"מבטלת" את אפקט העפעף הנפול. נסו ותופתעו לטובה. 

4,5: הצלליות הכי מגניבות בשכונה.




ישנן 2 צלליות שבאמצעותן אני אוהבת לקבע את הקולורטאטו שלי (או בימים שאני בלעדיו להניח רק אותן). 
כאמור בגלל העפעף הנפול בכל פעם שאני מאפרת את העיניים-אני אשתמש בלבן. 
הצללית של סקארה, במספר 250 הפתיעה כל כך. פיגמנטית מאוד , ויחד עם הקולורטאטו או עם הפריימר המתאים (אהמ. אורבן דקיי.אהמ) העמידות שלה זהה לצלליות מייקאפגיק שלי.. שזה מרשים בהחלט. 
התוצאה שלה מאוד טובה במיוחד עם הקולרוטאטו מפני שהיא צללית מאט והקולורטאטו היא בגימור מטאלי-שימרי, 
התוצאה המתקבלת יפה גם ליום יום וגם לאיפור ערב. 
על הצללית האפויה של אסנס דיברתי בפוסט הקודם (וגם על שימושים נוספים מלבד כצללית) ואתן מוזמנות לקפוץ ולקרוא. 

6. האיילינרים הכי עמידים בשכונה.




בפעם הראשונה שחגגתי באתר של קולורפופ הזמנתי איילנר ג'ל סגול.
פייר? נראה עלי מצחיק. משהוא בגוון העין שלי ובתת הגוון שלי לדעתי..
אבל העמידות שלו פשוט נהדרת.
כן, גם הפעם עשיתי בדיקה מעמיקה. 24 שעות. אפילו בקו המים.
ברכישה הבאה שלי כבר חגגתי על 2 צנצנות ג'ל נוספות.
איילינר לבן טוב במיוחד לעיניים קטנות, הנחתו בקו המים מאוד מחמיאה ויוצרת אשלייה של עיניים מעט גדולות יותר.
EXIT אצלי בשימוש יום יומי. הוא לבן מאוד ,עמיד מאוד, פיגמנטי מאוד.
החסרון היחידי: להנחתו צריך מברשת. וזה לא כל כך אסטתי להשתמש בקו המים באותה מברשת מספר רב של ימים ברציפות. על כן רכשתי לי כמה מברשות מביוטיקר שעלו 3 ש"ח(!) ועושים את העבודה נפלא.
כמובן שעם קולורפופ יש עוד חסרון והוא שהם לא שולחים לישראל,
אני נעזרת בחברת Ship My Deal הנהדרת לצורך משלוח קולורפופ לארץ ,השירות נפלא וטפו טפו טפו, עד היום לא היו בעיות.

7. לק לבן של לייף - בגוון 237


אין הרבה מה לומר עליו - להחתמות (Stamping) אני מוצאת שהוא פחות טוב, לwater-marble הוא פשוט נהדר (טוב.. אולי זה בגלל שהוא אצלי כבר שנה? כנראה שהמרקם שלו טיפה השתנה)
והוא אטום מאוד- 2 שכבות והוא לבן מאוד.
ומתייבש מהר.

אלו היו המוצרים הלבנים האהובים שלי,
אשמח לשמוע מה שלכן, המלצות לדברים חדשים.
פה בשבילכן לכל שאלה או בקשה ,
תודה שקראתן,
ביוטי מאניה.



עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה