צלליות חדשות מאסנס

כשאסנס הגיעו לארץ לראשונה לא כזה התרשמתי מהאיכות.
הפורמולה של כל המוצרים (מלבד המסקרות שטרם ניסיתי) לא הצליחה לרתק אותי מספיק.
למי שהגיעה עד הלום ולא יודעת במה מדובר- אסנס היא חברת דראגסטור גרמנית, עם מוצרים באיכות גבוהה ומחירים שווים לכל כיס.
ניתן להשיג את אסנס ברוב סניפי סופר פארם ברחבי הארץ.

אני ג'אנקית של צלליות - זה הדבר הראשון שאני הולכת אליו! ומהסווצ'ה בחנויות ..אפעס,לא התרשמתי כל כך.
לא חמאתיות, לא נמרחו בקלות, לא מספיק פיגמנטיות וגם כשניסיתי וקניתי אחת.. הפסקתי להשתמש בה אחרי פעם אחת פשוט כי הפיגמנט שהתקבל ממש לא כמו בפאן.

ואז הגיעה הקולקציה החדשה.
אתמצת לכן במילה אחת - מדהימה.
איכות גבוהה מאוד, עמידות מעולה, מטשטשות בקלות, פשוט תענוג לעבוד איתן!
מסוג הרכישות שהייתה כל כך מוצלחת, שאני מתחרטת שכשהייתי בסניף לא קניתי עוד או גיבויים.

קולקציה ראשונה - I heat Nude.
את הקולקציה הזו רציתי להשיג תקופה ממש ממש ארוכה. התאמצתי וניסיתי בכל סניף באיזור הצפון.. עד שחידשו מלאי.
הצלליות האפויות האלו באיכות נהדרת, והשימוש בהן ורסיטלי.



מימין - גוון 05 My Favorite tauping
משמאל -גוון 01 -Vanilla suger

מכיוון שאני בהירה עם תת גוון צהוב מלבד שימוש בתור צלליות (נהדרות!) אני אוהבת להשתמש ב05 לקונטור וב01 לקיבוע הארות מתחת לעיניים - התוצאה ממש יפה והגימור המתקבל טבעי ועדין. כמו שאני אוהבת.

קולקציה שנייה - All about bronze

למה, למה לא קניתי לי גיבוי של הצלליות האלו? 
גם אם יש לכן גוונים ניטרלים באוסף, אני פשוט ממליצה על הפלטה הנהדרת הזו. 
האריזה שלה מצויינת - קטנה וקלה לנשיאה, 
הגוונים - מדהימים! ומתאימים לכל גוון עור,
הפיגמנט- חזק מאוד.
בקיצור הכל בה פשוט מושלם..
אני מוצאת שמבין 2 הפלטות שהיו - האחת מאט והשניה שימר, זו של השימר משמעותית יותר פיגמנטית מהמאט ולכן רכשתי אותה ולא את השניה.
22ש"ח הכי מוצלחים שהוצאתי מזה הרבה זמן.... 




הרומן שלי עם הקולקציה החדשה והנהדרת לא נגמר כאן. בWish List שלי יש את הצלליות האפויות החדשות שהגיעו בקולקציית I heat nude, השימר החדש, המסקרה החדשה, 
עוד כמה עפרונות שפתיים (לא המתחדדים, המסתובבים) וכמובן שפתונים. 

מקווה שהפוסט עזר לכן, 
ממליצה לכן לקפוץ לסניף סופר פארם הקרוב לביתכן ולהסוויץ' את הקולקציה החדשה.

אם יש לכן את הקולקציה אשמח לשמוע בתגובות את דעתכן עליה,ואם אהבתן את הפוסט אשמח אם תשתפו אנשים נוספים שאתם חושבים שהפוסט יכול לעזור להן. 

פה בשיבלכן לכל שאלה ,
ביוטי מאניה :)

עוד קצת טיפים