ביקורת הפלטת החתמה של בורן פריטי


לקוהוליקס. לקוהוליקס הקבוצה בפייסבוק אשמה בדרדור. היא ורק היא. מלפני כן..בורן פריטי? מי אלו בכלל... לא ידעתי.

אני מאוד אוהבת ללכת על לוקים עדינים , גם כשאני "מתפרעת" באיפור למשל, זה איילנר שחור ובלקים- לק אדום. בויה!
ולכן, כשבא לי להתקשט בציפורניים אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות זה החתמות.

למי שלא מכירה, החתמות (Stamping) מתבצעות באמצעות פלטה (תבנית) וחותמת מתאימה אשר באמצעותן ניתן ליצור עיצובים מטריפים על הציפורניים-ממש כאילו ציירת בלק.
עד כה, בעיקר עבדתי עם פלטות מEbay, הדוד עלי או ביוטיקר.
אופן השימוש הוא פשוט - כל אחד יכול(ה): מורחים את הלק הנבחר ע"ג הדוגמא אותה תרצו להחתים, לאחר מכן מסירים לק עודף (באמצעות כרטיס מתאים או בחלק ה2 של החותמת שנרכשת בד"כ בנפרד) לאחר מכן מניחים את החותמת ע"ג הפלטה ומשם הישר אל הציפורן אותה תרצו להחתים. פשוט :).

מאז שנכנסתי לקבוצה הנהדרת של "לקוהוליקס-מכורות ללק רגיל בלבד" , גיליתי את האתר בורן פריטי.http://www.bornprettystore.com/
מה שהכי הדליק אותי היה המשלוח חינם. הבנתי מהקבוצה שיש בנות שלוקח להזמנה שלהן להגיע ויש כאלו שההזמנה לא מגיעה, כל מיני מגוון רחב של בעיות, וגם אם מגיעה לוקח לה זמן..אז כן המתנתי בסבלנות כ-חודש אבל זה לגמרי היה שווה את זה.
הגיעה אלי הבייתה בדואר רשום(!) פלטה אחת ונהדרת שעלתה רק 4$ ושווה כל שקל.
למען האמת, העיצוב נבחר די רנדומלית, ראיתי כל מיני קונספטים יפים בקבוצה והחלטתי לנסות את מזלי גם כן.
הופתעתי מהאיכות.


הפלטה שברשותי ושמופיעה בתמונות הינה BPL-028 -לחצו לרכישה


(ממה שראיתי,כעת היא עולה 6$. חתיכת הקפצה במחיר אם תשאלו אותי..)

התמונה לקוחה מחשבון האינסטגרם של הבלוג,עקבו לעדכונים: @biutymania


ראשית האריזה - נהדרת ומאוד שימושית לטו-גו. מעבר לאריזה ניכרת איכות החומר שממנו עשויה הפלטה והחריטה המאוד איכותית.
העבודה איתה שונה מפלטות אחרות ,והכי טובה מבין אלו שניסיתי עד היום.


ניתן לראות בתמונות כיצד היא אוספת יפה את החומר (השתמשתי כמובן בלק הלבן של לייף שאתן יודעות מהפוסט הקודם שאני אוהבת אותו להחתמות) וכמובן מניחה אותו על הציפורן.

שלא בדומה לפלטה, אני יכולה לומר שמהחותמת השקופה שהזמנתי מעלי התאכזבתי מאוד. ואני מוצאת שהחותמת הפשוטה יותר שנרכשה אם אני לא טועה בביוטיקר עושה את העבודה הרבה יותר טוב,יחד עם כרטיס חבר מועדון ישן פלסטיקי שמצאתי בבית.



עם הפלטות שברשותי שאינן הפלטה המדוברת הנ"ל, התקשתי מאוד בהסרת הלק העודף, או שהורדתי יותר מדי מהחומר שעל הפלטה או שפחות מדי ואל החותמת עבר "כתם" ולא דוגמא יפה.
עם הפלטה הזו הבעיה הזו לא קיימת. העבודה איתה פשוטה, חלקה, והתוצאה המתקבלת איכותית ביותר .
כמובן, כשעובדים עם החתמות זה מאוד חשוב להניח טופ-קואט (שכבת מייבש) מעל הדוגמא. אז במידה וזו הפעם הראשונה שלכם, קחו את זה בחשבון לפני התחלת העבודה.

ועוד כמה מילים על תחזוק, גם תודות ל"לקוהוליקס" , את החותמת עצמה מומלץ לנקות רק באמצעת סלוטייפ או כלי דומה מתאים. לא באמצעות אצטון. את הפלטה עצמה מומלץ לנקות באמצעות.


זהו להיום, מקווה שהפוסט עזר לכן.
כרגיל,פה בשבילכן לכל שאלה .

ביוטי מאניה. 

עוד קצת טיפים

2 תגובות:

  1. משום מה אין לי סבלנות להחתמות, למרות שאני תמיד מבטיחה לעצמי מראה ציפורניים מגוון יותר. עשית לי חשק עכשיו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע :) אני מאוד נהנית! האמת שלי אין סבלנות ללק על בסיס יומי (העמידות על הציפורניים שלי היא יום גג,נכון לכתיבת שורות אלו) אבל ההחתמות האלו זה כיף ,והרבה יותר פשוט משגיליתי את בורן פריטי.

      מחק