הבלוג של עדן


שלום לכל הקוראות המקסימות שלי ,
קיבלתי החלטה לעשות שינוי כללי בבלוג עקב תגובה שפוסט שלי קיבל ב"מכורי איפור - הדור הבא".

מכיוון שאני לא רוצה שיתקבל הרושם הלא נכון,באיזהשהיא צורה, אני בוחרת לצטט את התגובה ולהשאיר את הכותבת אנונימית.


היי, הבלוג שלך נחמד מאוד ואת רושמת רהוט ומעניין, אבל השם של הבלוג שלך דומה מאוד לבלוג של איפורומניה. אני בטוחה שלא עשית את זה בכוונה אבל זה קצת יוצא כאילו את מנסה למשוך קוראים באמצעות הדימיון הזה, וחבל, אני בטוחה שאת יכולה להשען על המקוריות שלך והייחודיות שלך במקום להיות בצל של מישהו אחר. בהצלחה!


אז ראשית, בשום טקסט בבלוג לא ניסיתי ו/או זה נראה כאילו אני מנסה להדמות ליוליה המוכשרת והמדהימה, ו/או למשוך קוראים בשל "דמיון".

לבלוג שלי לא קוראים "מייקאפ מאניה" אלא, "ביוטי מאניה" , ולבלוג הנהדר של יוליה- קוראים "איפורומניה". שמות שונים.

כשחשבתי על השם הזה, כלל לא חשבתי על יוליה , כלל לא שמתי לב לדמיון או ניסיתי להדמות.

קיבלתי החלטה לשנות את שם הבלוג מסיבה אחת מאוד פשוטה: אני רוצה לבלוט כאינדיווידואל. לא מתאים לי שישוו אותי או שיאמרו לי שאני מנסה למשוך קוראים באמצעות דמיון כשהבלוגים שלנו אומנם באותה קטגוריה אבל שונים ואין מה להשוות בין יוליה היוטיוברית ובלוגרית המוכשרת הומקסימה אלי.
בשבוע האחרון חשבתי רבות על שם חדש.
כל שם שחשבתי עליו, דומה למשהוא קיים.
ישנן עשרות בלוגריות ברשת, ולא משנה באיזה וריאציה לביוטי/לייפסטייל/איפור אבחר, הוא ידמה לשם קיים.
אני בהחלט מעוניינת לשלב בשם הבלוג את נושא הביוטי ולא ללכת על משהוא יפה, אך שלא כולל את המילה ביוטי.

משלא מצאתי משהוא מספיק ייחודי,
החלטתי להחשף במעט, וללכת על השם הפרטי שלי.
כוריאציה זמנית, כי אני מתגעגעת מאוד לכתיבה.

כתובת הבלוג תשתנה בהמשך, כשאקשר את הכתובת הישנה לחדשה , וגם המייל.

אם יש לכן שם מגניב ומקורי להציע,
אשמח לעזרתכן.

ובנקודה זו החלטתי להפסיק לייחס חשיבות לתגובות למיניהן שאומרות לי שאני מנסה להתחקות אחר אחרים.
אני מבהירה חד משמעית: אני לא. אם למישהיא לא נעים לקרוא את הבלוג שלי או אישיותי לא נעימה לה , היא לא מחוייבת להכנס לבלוג שלי.
כל ביקורת אחרת תתקבל בברכה. לא ביקורות שעוסקות בהשוואה שלי לבלוגריות אחרות. אני עדן, יש לי את האופי שלי, הניסוח שלי, הנוכחות שלי והיא שונה משל בלוגריות אחרות.

תודה,
עדן.

עוד קצת טיפים

2 תגובות:

  1. יקירה אל תתרגשי, זה יכול לקרות לכל אחד, למעשה זה אפילו קרה גם לי. בזמנו כאשר בחרתי את השם פיצ' פליז בכלל לא הייתי מודעת לכך שיש בלוגרית מדהימה בשם פיצ'ה הוביס. יחד עם זאת, עדיין אף אחד לא טרח לציין זאת בכלל - הסיבה לכך נעוצה בכך ששם הוא בסך הכל שם. סוג התוכן שאת מעלה מבדיל אותך. לעניות דעתי כל שם שתבחרי הוא טוב, כי את בחרת אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. פיץ', אני פשוט אוהבת אותך. את אישיות. מעבר למקצועיות.. נהדרת שאת :) תודה רבה. אני מאוד מאוד מעריכה!!!

      מחק