טאץ' אפ למתחילים @ What's in my Touch-Up Bag

היי!

בתחילת השבוע היה לי יום ארוך בת"א (מ6:30 עד 21:30 עם האיפור) . והחלטתי להקדיש פוסט לזה!

עמידות האיפור עלי משתנה. בד"כ, ברוב המוצרים, העמידות היא עד כ-חצי שעה,שעה מייקאפ וצלליות עם פריימר יום יומי (תמיד!) כ- שעתיים/ שלוש שעות.

אז עכשיו משגיליתי את הדאבל וור ( פוסט קודם) , פחות מטריד אותי עמידות המייקאפ וגם אין לי צורך לפדר אותו, הוא פשוט עומד ולא זז. כנ"ל לגבי הקונסילר.
ולכן הטאץ' אפ שלי הוא די פשוט.

התיק איפור בו אני מאחסנת את המוצרים הוא קטן מאוד - חשוב לי שלא יהיה משהו שיסרבל לי את התיק 0 נרכש בביוטיקר בכ-3 ש"ח, ויש שם הרבה אופציות טובות נוספות.

1. פודרה - תמיד בתיק,וליתר בטחון- עיקר האיזורים בהם המייקאפ מתחיל טיפה לרדת הם איזור הT , אמנם יש לי עור מעורב אבל אין לי בעיה של ברק - ועל כן, הפודרה בתיק, אך ורק בשביל הכיסוי הקליל למידה ויורד. לצערי לקחת איתי את הפודרה של לורה מרסייה זה פחות יעיל מכיוון שהיא בתפזורת ולא Travel Friendly, וכמובן שגם אני דורשת כיסוי בצבע ולא רק הפיכת המראה למאט.
הפודרות אצלי משתנות ,ואין לי אחת מועדפת, אם כי זה לא פשוט למצוא פודרה בגוון שלי.. כרגע אני משתמשת ב FIT ME , היא נהדרת, יש לה מראה ופאף ממש נוח שאפשר להחליף לפאף חדש בביוטיקר (הם אצלי חד שימושיים, בד"כ בתום השימוש אינ מחליפה פשוט כי לביוטיקר יש אופציות זולות ואיכותיות לא פחות)

התמונה לקוחה מגוגל

2. מסקרה - לא יוצאת בלי . פשוט ככה. כרגע עם הטלסקופיק אבל מאוד מעוניינת לנסות מסקרות אחרות - אשמח אם תרשמו לי בתגובות מסקרות שאתן מרוצות מהן.

התמונה לקוחה מגוגל

3. סומק וברונזר - אלו 2 הדברים שתמיד יורדים אצלי ראשונים.
המותג של הברונזר שלי הוא מותג מינרלי הנמכר בארה"ב, אבל הוא פשוט מאוד מאוד מוצלח.
הסומק שלי הוא ה-סומק שעל אף שהוא עמיד יפה, עדיין מצריך טאץ' אפ לפעמים. אריזתו הנוחה (מהדורת החגים של טארט) הופכת אותו לידידותי לנסיעות והגוון מהמם.
התמונה לקוחה מגוגל

4. רביעיית מייקאפגיק שלי - לכל מקרה שלא יהיה. רכשתי בכ-30ש"ח במאק רביעייה ריקה ומאוד מאוד נוחה, בכל פעם שמתחשק לי לגוון בצלליות אני עושה רוטציה עם הפלטת Z הגדולה שלי, מה שמאשפר לי להגיע לכל הצלליות שלי (מי אמר project pan? :) )  ותמיד להראות מתוקתקת.
כרגע לאביב אני משתמשת בגוונים: Mai Tai( דואו כרומית דחוסה , וחביבה), Glamorous(זהב עדין) , Pop Colture(מטשטשת אותה בקו המים) , וVanila Bean, לטשטוש כל הצלליות יחד למראה אחיד.

5. אודם -  מתחלפים מלא. כרגע זה אודם מספר 02 של ביוטיקר, בכל יום משהוא אחר ,מגוונת :)

בעבר ניסיתי להשתמש בקונסילר נקודתי לטאץ' אפ. וזה עבד פחות טוב, קודם כל לא אהבתי את התוצאה ,לטשטש אותו עם האצבע היה לא נוח ולא כל כך יעיל, וזה הרגיש לי מראה "כבד מדי".

מקווה שהפוסט עזר, וכמובן פה בשבילכן לכל שאלה או התייעצות.

ביוטי מאניה :) 

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה