מבחן המייקאפ הגדול @ My Foundation Collection


הערה חשובה : קחו את הפוטס הזה בערבון מוגבל - אפילו אם יש לכן סוג עור זהה לשלי (שמן/מעורב) אין זה אומר שהמוצרים שעובדים עלי בצורה מסויימת עליכן יעבדו בצורה דומה - אני בסה"כ באה להביא את החוויה שלי ודעתי הכנה , יכול מאוד להיות שלכן מוצר שלי לא התאים יתאים בצורה מעולה ולהיפך .


או-קי.
אולי הפוסט הכי חשוב בבלוג הזה? נכון לכתיבת שורות אלו...
בואו נדבר על זה.
לפעמים יש מזליסטיות שפוגעות "בול", ולפעמים יש כאלו כמוני. שמדדות שנים רבות בין מייקאפים שונים ומגוונים שעושים עבודה מ-ע-ו-ל-ה בלפדח אותי בפומבי.

כמה נתונים מקצועיים שטרום המחקר המעמיק שעשיתי לא ידעתי.



  • התחמצנות - ישנם מייקאפים שונים (גם מותגים עממים יותר (בעגה המקצועית: דראגסטור) וגם יוקרתיים) הנוטים להתחמצן. המשמעות היא שמרגע הנחת המייקאפ על העור הם מקבלים גוון כהה יותר ותלוי בתת הגוון של העור שלכן - אבל נע בין כתום לחום. כהה משמעותית מגוון העור שלכם - ובמצב הזה בד"כ אתן תראו מין "פס" בין קו הלסת או הנקודה אליה מגיע המייקאפ לבין הצוואר. מכירים את זה? אל דאגה.. יש לזה פתרון. טיפ קטן? הניחו את המייקאפ על הזרוע טרום הרכישה והמתינו כ-שעה. אם הגוון נהיה כהה- הוא כנראה יתחמצן עליכן.  הפתרון הוא לרדת בגוון אחד ממה שאתם לוקחים ולהשתמש בקרם לחות מתאים לפני המייקאפ. לא מומלץ להניח פריימר על בסיס יום יומי ומצאתי שפריימר בין כה וכה לא פותר את הבעיה. 
  • אקנה- אחד הדברים שהכי סותמים את נקבוביות העור הוא מייקאפ.בגדול, ממש בגדול, (אני לא קוסמטיקאית אז קחו את דברי בערבון מוגבל) - העור נכנס "למצוקה" מסיבות שונות - יכול להיות שהמייקאפ נטול שומן ומייבש את העור, ואז העור מייצר הרבה יותר שומן כדי 'לפצות', התוצאה נקבוביות גדולות יותר, או חלילה לא עלינו, אקנה. 
  • עמידות - בעיה נפוצה בעור שמן / מעורב (דהיינו, אנוכי). בעיקר באיזור הT - שהוא המצח והאף. מרגע הנחת המייקאפ עובר כ-חצי שעה, גג שעה, עד ש..פשוט לא רואים זכר ממנו. או מהסומק. או מהברונזר. כן, זה קורה לי גם עם צלליות - שם הבעיה נפטרה עם הפריימר האגדי של UD . וכן, זה קורה לי גם עם ליפסטיקים.. ועכשיו יש לי קולקציה מרשימה של ליפסטיקים יחסית עמידים ולא מייבשים :) בעיקר בעזרת כמה טריקים שאת העיקרי שבהם חשפתי בפוסט ההסבר שלי על פודרות. 
  • התאמת גוון - במדינת ישראל החביבה שלנו, קשה ,קשה לי מאוד למצוא מייקאפ  בגוון שלי. אני בהירה, וכל מייקאפ שאני מניחה - מתחמצן. (תקף גם לפודרות) וספציפית אני- בתת גוון צהוב. 
פתרון להתחמצנות המייקאפ ולהתאמת הגוון [במידה וכבר רכשתן את המייקאפ]  היא להניח את המיקאפ עד קו הצוואר ולטשטש אותו. כך בעצם תמנעו ממצב בו ניכר הבדל בין גוון המייקאפ לגוון העור. או לערבב עם גוון בהיר יותר. 

אז בגדול הפוסט שלי מסתכם ב3 מייקאפים מאוד מאוד מוצלחים בעיניי. כאשר כן, יש גם אופצייה נטולת אכזריות. 


Wet N Wild Coverall - Light 
למיטב ידיעתי החברה לא מנסה על בע"ח - מוזמנות לבדוק בקבוצה "יפות ללא אכזריות" לפני הרכישה כדי לוודא.
תחילה הזמנתי את Fair/Light שהוא גם כן טוב אבל תת הגוון שלו ורוד ואני בתת גוון צהוב. 
עמידותו מרשימה יחד עם הפודרה השקופה של לורה מרסייה (קישור לפוסט נרחב על הפודרה, ביקורת, טיפים לשימוש ועוד)  - ומכיוון שמלכתחילה הוא בהיר, על אף שהוא עדיין מתחמצן מעט - הגוון מתאים לי. 

Lancome Teinet Idole Ultra 24H
הוא לא רע. הוא לא רע בכלל. מאוד איכותי, באמצעות הפיקס+ , הספריי המקבע של מאק, הוא אפילו עמיד יפה (החזיק לי טיול בברצלונה במשך כל הבוקר+טיסה לארץ) 
אבל הוא מ-ת-ח-מ-צ-ן , ברמה של הופך לגוון קונטור! 
המרקם שלו נעים, הוא לא CAKEY וכבד על העור אם מניחים אותו בצורה נכונה. 

המנצח הגדול שלנו. האובססייה החדשה שלי!! הנסיך שלי!!! 
הדאבל וור של אסתי לאודר. 
אני בגוון 1W1 וזה בדיוק הגוון המתאים לי, הוא לא מתחמצן, בכלל! המייקאפ הראשון שלא מתחמצן עלי, כאשר הוא מתקבע זה לטקסטורת פודרה (אבל קלילה), הרבה בנות נרתעות מהשימוש בו בשל המראה הכבד שלו, ואכן לקח לי כמה ימים טובים ללמוד איך לעבוד איתו, ובאמצעות הקבוצה "מכורי איפור- הדור הבא" , מצאתי את הדרך האידיאלית - להניח אותו בנקודת על הפנים, להתיז פיקס+ על הפנים, לטשטש אותו באמצעות הביוטי בלנדר ולאחר מכן שוב, לקבע באמצעות פיקס+ - באמת שהטיפ הזה שינה לי את שגרת האיפור לנצח.
יש לציין שאפילו באמצעות הטיפ הזה, זה לוקח כ-חצי שעה עד שהמייקאפ נראה "טוב" על העור - אבל מרגע שזה קורה, הוא לא זז. 
גם בימים בהם אני מתעצלת לעשות את כל השלבים, ומניחה אותו פשוט עם ה"באפינג ברש" של ריל טקניקס, הוא פשוט נראה מעולה  ולא זז. 
אין צורך להשתמש בפודרה השקופה של לורה מרסייה , ולמען האמת? גם בקונסילר לעיניים הפסקתי להשתמש כי הוא פשוט עושה את העבודה. ויותר עמיד. 
החזיק לי כ- 12 שעות. ובקושי דהה. 

אחד מהחסרונות העיקריים ששמתי לב אליהם בכל מייקאפ אחר שהוא לא הדאבל וור, זה שהם היו "נצמדים" לאיזורים יבשים בפנים שלי ונראים פשוט רע- לא מחמיא. כל המייקאפים שלי מלבד הדאבל וור דוהים בצורה פשוט לא יפה. 

אבל לא הכל מושלם. לדאבל וור, לפחות על העור שלי , יש חסרון אחד והוא די חשוב - הוא סותם נקבוביות. מאז שהתחלתי ללכת איתו (ורק הוא השתנה בשגרת האיפור וטיפוח שלי) יש לי משמעותית יותר אקנה ואפילו יתר גדולים. הפסקתי ללכת איתו לשבוע והאקנה בנסיגה.. כמו כן אני שמה לב שגם הנקבוביות מורחבות כתוצאה משימוש בו. 

בכל פנים זה מחיר שאני מוכנה לשלם ושאני מאמינה שניתן יהיה לפתור עם הקרם הלחות המתאים - כשאמצא , אעדכן. 

מקווה שהפוסט החופר עזר לכן, 
אתן מוזמנות לפנות אלי בכל שאלה  או בקשה :)

שלכן, 
ביוטי מאניה. 

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה