הטרנד המעושן הסתיוי


היי,

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לסתיו, עונה מגניבה ביותר מבחינת איפור , צבעים חזקים, נועזים, קרירים יותר...

הפוסט הזה מוקדש כולו לגווני אדום


ובגדול, מה שאני הולכת לעשות, זה לתת סקירה כללית על כל אחד מהגוונים היותר נועזים שלי לצלליות, מהגוון האהוב עלי לאהוב פחות.

אז קודם כל הרשו לי לומר, אין על הצלליות של מייקאפגיק. 
גם מבחינת פיגמנט, גם מבחינת איכות טשטוש, עמידות. הן נהדרות. מאוד נעימות על העפעף,אפילו בקו המים. 
by far... הצלליות הכי טובות שניסיתי. הפורמולה מעט משתנה מגוון אחד לאחר,אבל הן פשוט נהדרות. 

1. COCO BEAR 
אל תטעו.. היא לא כמו צלליות חומות אחרות. משהוא בה פשוט מיוחד, גוון העיניים שלי הוא חום/ירוק, והיא יושבת עלי פשוט נהדר. אני אוהבת ללכת איתה גם ביום יום וגם בערב, צללית לבישה ופיגמנטית ומאוד עמידה. 

2. ANARCHY
מבחינת עמידות, היא פחות טובה מהצלליות האחרות. היא חדשה יותר, ואני תוהה האם הפורמולה החדשה מאכזבת... 
היתרון הבולט שלה היא שאפשר ללכת איתה ביום יום, מכיוון שהנוכחות שלה מאוד עדינה.

3.MOCA
חום-קר , מרהיב, פיגמנטי. מטשטש מעט פחות בקלות מאשר COCO BEAR אבל הגוון מאוד מחמיא. 
על אף שההסווצ'ה לא עושה עם הצללית הזו חסד הרשו לי להעמיד דברים על דיוקים: היא מאוד פיגמנטית. 

4. BITTEN
ביטן היא צללית מאוד אדומה. לפחות כך היא מתקבלת על העפעף. יש לה נוכחות, פיגמנטית מאוד (יש לעבוד איתה ממש בזהירות),ואני מאוד אוהבת לקחת כמות קטנה ולשלב אותה עם אחד מהגוונים האחרים שלי באוסף - אני מוצאת שהמראה המתקבל יותר מחמיא לי, מכיוון שצלליות יותר "אדומות" נראות עלי פחות טוב,לדעתי.


זו הייתה הסקירה הקצרה שלי, 
מקווה שאהבתן ושעזרתי לכן לבחור את הצללית הבאה. 
כרגיל,פה לכל שאלה. 

עדן. 

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה