שופינג בקולורפופ ומייקאפגיק @ MakeupGeek Colourpop Haul and Review







ואו, כמה זמן חיכיתי לשתי ההזמנות האלו. 
אני מניחה שאם הגעתן לפוסט הזה סימן שכבר שמעתן על מייקאפגיק וקולורפופ ואולי עדיין לא הזמנתם מהחברות האלו, אולי כן. 

עשיתי 2 הזמנות קטנות ואני מאוד מרוצה מהן. 
תחילה אסקור את מה שאתן רואות בתמונות : 




מקולורפופ הזמנתי : 
איילינר ג'ל בגוונים EXIT, WORKOUT 
את הליפיסטיק שיצרה קייטלין בגוון לומייר (הראשון) 
את הצללית super shock בגוון KathleenLights שגם אותה יצרה קייטלין.


ממייקאפגיק:
לאחר המתנה ממושכת שלא נגמרה(!) סופסוף מרלנה הוציאה את הקונטור ואני מיהרתי להסתער על הגוון המיועד לפורצלן קר- שנקרא BREAKUP.
על הדרך ניצלתי את ההזמנות והזמנתי גם סומק סגול בגוון Secret Admirer ושתי צלליות, BITTEN המפורסמת וSTELTH. 

ונעבור לביקורת: 
סוואצ'ים






וכן, בתמונה הבאה אתם יכולים לראות כמה קייטליןלייטס היא צללית פיגמנטית - אחרי סווץ' ראשון כדי להוריד את החומר מהאצבע הייתי צריכה לעשות עוד מליון סוואצ'ים והכל, כל כך פיגמנטי!!! 



Mug Eyeshadow In Stelth:
פיגמנט: 5 מתוך 5.
עמידות: 5 מתוך 5
פול אאוט: אין לה .
מחיר: 6$
כמה מילים: אחת הקניות הכי מוצלחות שלי. יש לי Hooded Eye והמשמעותי היא שאני לא יכולה להתפרע עם מראה מעושן שחור כי זה מקטין את העין שלי ו.. לא מחמיא.
Stelth בקו המים התחתון פשוט סוגרת לי כל מראה, גם אם סתם שמתי רק מסקרה וגם אם עשיתי מראה יותר מושקע- היא ניטלית, מה שאומר שהיא מתאימה לכל צבע שאני שמה בעיניים ופשוט מחמיאה ומוסיפה המון- בעיקר בקו המים התחתון. לחלוטין זנחתי את MOKA השונה ממנה בתכלית :)

Mug Eyeshadow in Bitten
איפה היית כל חיי? הייתי בטוחה שCOCO BEAR היא הצללית הכי טובה של מייקאפגיק אבל טעיתי.
קשה להסביר לכן כמה הצלליות איכותיות, אחת אחת. באמת שקשה...
ביטן נהדרת!  גם לבד, גם על כל העפעף, ובעיקר בשילוב עם צבעים אחרים - אפשר להתאפר איתה בכל עונות השנה וזה יראה מחמיא וטרנדי, והפיגמנט, או גאד - הפיגמנט. זה לא שפוי... כמה שהיא פיגמנטית.
יש פול אאוט- קטן אבל קיים.
פיגמנט: 5 מתוך 5
עמידות: 5 מתוך 5
פול אאוט: קצת...
מחיר: 6$

Mug Blush in Secret Admirer
כל הסמקים שלי הם כתומים  או חומים, ונורא רציתי משהוא ורוד. כל הורודים היו לא במלאי אז החלטתי להיות אמיצה ולהזמין סגול!!
ואני לא מתחרטת.
אני מערבבת אותה עם סמקים אחרים וגם לבד- היא פשוט יפה,ובכל עונה.
פיגמנטית מאוד ועמידה  ממש.
פיגמנט: 5מתוך 5
עמידות: 5 מתוך 5
מחיר: 10$

Mug Contour in Break Up
פיגמנט: 5 מתוך 5
עמידות: 5 מתוך 5
מחיר: 10$
ואו, כמה חיכיתי לזה.
את הקונטור הזה הנחתי ביחד עם החיקוי Nars Ita Brush שלי שהזמנתי מעלי אקספרס (אחלה מברשת,מאוד ממליצה..אם תרצו אשים קישור)
המוצר פיגמנטי ברמה מפחידה.. צריך מאוד להזהר איתו- מספיקה כמות קטנה ממש .
והכי מפתיע - היא רכה וקלה לטשטוש- לא אבקתית, וממש ממש קלה לעבודה -גם עם המברשת הכי פשוטה התוצאות איתה היו מרשימות.
לצערי על אף שכל הזמן הזה רציתי גוון קר כי חשבתי שיחמיא לי יותר- גיליתי שלא.. וזה נראה עלי די אפור אז אוי..איזה באסה.. צריך להוציא עוד הזמנה ממייקאפגיק :)


כמה מילים לגבי הסומק והקונטור - יש לי עור רגיש מאוד. סמקים ופודרות של חברות שונות מהפארם כמו לוריאל,אסנס,, רבלון,קרליין וכולי וכולי - מחצ'קנים אותי.
שוב,זה ספציפית אני.נראה לי...

האיפור של מייקאפגיק ללא פרבנים,ללא טאלק וללא אלכוהול(נראה לי) ורק משימוש של כמה ימים אני כבר רואה את ההבדל בעור הפנים. תענוג!!!!!!!!!!!!!


Colourpop Super Shock Shadow in KathleenLights
פיגמנט: 6 מתוך 5 (מותר לי להתפרע.. זה הבלוג שלי, אין חוקים!!)
עמידות: 5 מתוך 5
מחיר: 6$.
כמה מילים: מה זה הדבר המושלם הזה?!?!? קודם כל בוא נדבר על המרקם ההורס... נמשיך עם האריזה (זה כזה נוח לזרוק בכל תיק !!! ולהניח במהלך היום / כשאתם בדרך לאנשהוא וצריכים להתאפר, היא לא מתפוררת, לא נהרסת - המרקם שלה שונה לחלוטין מצלליות אחרות!) ונסיים בעמידות ובפיגמנט:
אני מודה , התנסתי ב2 צלליות אחרות של קולורפופ (HAmmered, eye candy) והן היו פשוט גרועות- הגוונים הורסים ,אבל בEYE CANDY יש רק גליטר וגם זה אם אני לארג'ית, ו HAMMERED נמרחת לי על כל העפעף ולכל מקום... פשוט לא נראית טוב לא משנה מה אני עושה) , אבל הצללית של קייטלין..פשוט המלצה חמה חמה חמה.
אני חושבת שהיא תחמיא לכל גוון עור והיא "הצלה" כשאתן ממהרות בבוקר / לפגישה ואין זמן להתאפר.
היא גם הולכת יפה עם כללל צללית שאני שמה בשקע - מכחולים, עד אדומים וחומים..בקיצור,נהדרת!
קייטלין ללא ספק הקפידה על איכות.

Colourpop Lippie Stick in Lumier
לכו תקנו. עוד לא קניתם? לכו תקנו.
עמיד בטירוף, משאיר STAIN יפה על השפתיים,נעים, לא מייבש, נמרח בקלות, אריזה מעולה.
אחד השפתונים הכי שימושיים שיש לי באוסף.


סה"כ הזמנות מאוד מוצלח - אין מוצר שבאמת אכזב אותי ,ממליצה על כל מה שרכשתי :) 

מקווה שמצאתם את הפוסט מעניין ומועיל,
אשמח לשמוע את דעתכן (:

עוד קצת טיפים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה